سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یزد

نسل جدید آنتی‌ویروس‌‌ها در یزد رونمایی شد

نسل جدید آنتی‌ویروس‌ها با ویژگی‌های منحصر به فرد، با واگذاری نمایندگی انحصاری به شرکت کی‌پاد در یزد با حضور مدیرکل فناوری اطلاعات استانداری یزد رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکزیزد

نسل جدید آنتی‌ویروس‌ها با ویژگی‌های منحصر به فرد، با واگذاری نمایندگی انحصاری به شرکت کی‌پاد در یزد با حضور مدیرکل فناوری اطلاعات استانداری یزد رونمایی شد.

این آنتی‌ویروس که escan نام دارد، متعلق به شرکت مایکروورد، یکی از شرکت‌های هندی است که با واگذاری نمایندگی انحصاری آن به شرکت کی‌پاد در استان یزد، امنیت شبکه با شرایط مطلوب‌تری نسبت به قبل تامین خواهد شد.

مدیر فروش منطقه خاورمیانه و آفریقا شرکت مایکروورد در مراسم رونمایی از این آنتی ویروس اظهار داشت: آنتی ویروس escan بیش از 20 زبان زنده دنیا از جمله زبان فارسی و دستگاه‌های مرتبط با رایانه نظیر پرینتر و ....، تبلت، موبایل و ... را پوشش می‌دهد.

نظیر قاضی با اشاره به ویژگی‌های این آنتی ویروس عنوان کرد: آنتی ویروس escan هرگونه داده اینترنتی و هر دیتایی که در شبکه وارد شود را قبل از اینکه به لایه کاربری برسد، مورد آنالیز قرار می‌دهد و از ورود آن به اطلاعات کاربر جلوگیری می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: این آنتی‌ویروس قادر است تمامی ورود به سایت‌ها، ساعت حضور در سایت‌ها و .... مورد بررسی قرار دهد و اعمال برخی از محدودیت‌ها را به ویژه برای سیستم‌های خانگی امکان‌پذیر کند.

نظیر قاضی عنوان کرد: این آنتی‌ویروس، سخت‌افزارها نیز کنترل می‌کند ضمن اینکه نسخه تبلتی آن نیز کی‌پاد ارائه شده و کی‌پاد اکنون بر روی آن کار می‌کند.

وی تصریح کرد: escan نخستین‌ و جدی‌ترین نسخه موبایلی موجود در دنیاست و به طور وسیع در کشور توسط کی‌پاد توزیع خواهد شد.

مدیرعامل شرکت پیشگامان کی‌پاد نیز در این مراسم اظهار داشت: به دلیل وجود برخی محدودیت‌ها به دلیل تحریم، به مدت 9 سال همه آنتی‌ویروس‌ها را مورد بررسی قرار دادیم و به دنبال آنتی‌ویروسی بودیم که ترجیحا اروپایی و آمریکایی نباشد، ضمن اینکه رنکینگ خوبی نیز داشته باشد.

محمدعلی عاقلی عنوان کرد: بهره‌مندی از قابلیت بالا نیز یکی دیگر از آیتم‌هایی بود که در انتخاب آنتی‌ویروس مدنظر بود که در نهایت نیز آنتی‌ویروس escan مورد توجه قرار گرفت و با طرف‌های هندی آن وارد مذاکره شدیم.

وی خاطرنشان کرد: یکی از بهترین مزایای این آنتی‌ویروس این است که سرور آن را در ایران قرار می‌دهند که این اتفاق تاکنون رخ نداده و با این ویژگی، اگر محدودیت‌هایی پیش بیاید، این آنتی‌ویروس برای کاربران اشکالی ایجاد نخواهد کرد.

عاقلی تصریح کرد: فروش این آنتی‌ویروس از طریق سایت و توزیع پکیج‌های خانگی مقدور است و در آینده‌ای نزدیک، اطلاع‌رسانی بیشتری در این زمینه صورت خواهد گرفت.

مدیرعامل شرکت پیشگامان کی‌پاد ادامه داد: قیمت نسخه‌های خانگی این آنتی‌ویروس با توجه به قابلیت‌های بسیار بالای آن، 40 هزار تومان است که این رقم نسبت به سایر آنتی‌ویروس‌ها در رده پایینی قرار دارد.

مدیرکل فناوری اطلاعات استانداری یزد نیز در این مراسم با اشاره به انتظار دولت از مجموعه شرکت‌های بخش خصوصی اظهار داشت: توسعه نیروی انسانی از مهم‌ترین انتظارات دولت از این بخش است.

اکرم فداکار خاطرنشان کرد: به رغم صحبت‌های بسیاری که در مورد مزیت‌های نیروی انسانی در استان یزد به ویژه در حوزه فناوری اطلاعات می‌شود، تعداد بسیاری فارغ‌التحصیل بیکار در این حوزه داریم که باید ساماندهی شوند.

وی تصریح کرد: از سوی دیگر شرکت‌های حوزه فناوری اطلاعات مدعی مواجهه با کمبود نیرو هستند که این تناقض باید رفع و مزیت استان یزد باید هرچه سریع‌تر بازگردد.

در این مراسم که در باغ صدری تفت برگزار شد، طرف‌های هندی شرکت کی‌پاد به تشریح ویژگی‌های مختلف آنتی‌ویروس escan در نسخه‌های موبایلی و تبلتی، سیستم‌های خانگی، اداری و ... پرداختند/ز.


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.