سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مسابقات گرین گاپ ایتالیا؛

تیم تراپ بانوان کشورمان در جایگاه ششم

طی برگزاری مسابقات گرین کاپ ایتالیا در رشته تراپ بانوان، نمایندگان کشورمان در بخش تیمی توانستند در جایگاه ششم قرار گیرند.

به گزارش  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ این رقابت‌ها عصر دیروز با حضور ورزشکاران مطرح جهان برگزار و طی آن تیم کشورمان با ترکیب بهاره جهاندار، شیوا فرح پور و مرضیه پرورش نیا در سه راند به مصاف حریفان قدرتمند اروپایی و جهانی خود رفتند.

براساس این گزارش، بهاره جهاندار، توانست با امتیاز ۶۰ در جایگاه بیست و هشتم قرار گرفت. شیوافرح پور نفر اول رنکینگ اهداف پروازی کشور که برای اولین بار حضوردر مسابقات بین المللی را تجربه کرد، با کسب  امتیاز ۵۸ و بالاتراز ورزشکار مراکشی  در جایگاه سی ودوم ایستاد و مرضیه پرورش نیا، نوجوان ملی پوش کشورمان، در رقابت با حریفان با تجربه و مطرح خود، در جایگاه سی و نهم ایستاد.

این مسابقات در حالی برگزار شد که تیراندازانی با مدال‌های جهانی در آن حضور داشتند که در نهایت، دبورا گیلیسو  از ایتالیا  و دارنده مدال‌های طلای جهانی با کسب ۷۱ امتیاز، شریا سینگ از هندوستان و دارنده نقره آسیا با کسب ۷۱ امتیاز و ناتامی روی  از کشور استرالیا و دارنده نقره و برنز مسابقات سیدنی  با امتیاز ۷۰، به ترتیب دررده های اول تا سوم ایستادند.

در بخش تیمی نیز تیم کشورمان پس از سه تیم از ایتالیا، انگلستان و مراکش، در رده ششم جدول قرار گرفت.

لازم به ذکر است، فینال مسابقات تراپ آقایان فردا برگزار می شود و تیم کشورمان با دو نماینده، علی حافظی و بابک یگانه به مصاف حریفان خود می روند.

انتهای پیام/
برچسب ها: gun ، shooter ، women ، team ، اسلحه ، تیراندازی ، بانوان ، تیم
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.