نفرات رشته تراپ دوبل از سوی کمیته فنی اعلام شد و عزیزیان، خوش نویس و چاووشی به صورت انفرادی و تیمی در اینچئون‌ به رقابت می‌پردازند.

علی افسری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران  گفت: نفرات اعزامی تراپ دوبل آقایان از سوی کمیته فنی اعلام شد و مسعود عزیزیان، سید سیاوش خوش نویس و سید امیر چاوشی در مسابقات آسیایی حضور خواهند یافت و به صورت انفرادی و تیمی در رشته تراپ دوبل به رقابت می‌پردازند.
 
 وی اعلام کرد:هنوز اسامی نهایی در رشته تراپ بانوان و آقایان از سوی کمیته فنی اعلام نشده است.
 
افسری در خصوص مسابقات آزاد اهداف پروای که در حال برگزاری است گفت: فدراسیون رنکینگ‌ شش ماهه دارد، تیر ماه تا دی  توانایی تیراندازان و رنکینگ‌ آنها را در هر شش ماه اعلام می کند. کسانی که می‌خواهند در این رنکینگ‌  قرار گیرند باید چهار مسابقه در سال داشته باشند.
 
وی ادامه داد: مسابقات آزاد اهداف پروازی برای تیراندازان آزادی که عضو تیمی نیستند می‌توان زمان خوبی باشد تا مسابقه دهند و در رنکینگ فدراسیون قرار گیرند.
 
 این مسابقات مرحله پنجم آزاد و اولین مسابقه رکود گیری در کسب امتیازات اهداف پروازی برای ثبت رنکینگ تیر تا دی سال 93 است.
 
وی بیان کرد: این مسابقات  برای تیراندازان مسابقه رکورد گیری محسوب می شود و هم می‌توانند مهارت خود را بالا ببرند.
 
وی اظهار کرد: فدراسیون تیراندازان تیم ملی خود را براساس رنکینگ انتخاب می‌کند تیراندازان می‌توانند با شرکت در این مسابقات با ثبت رکورد خود وارد رنکینگ شوند.
 
وی بیان کرد: ما به دلیل تحریم، برای تمرین با مهمات حرفه‌ای در محدودیت هستیم اما نسبت به گذشته کیفیت فشنگ‌ها بالا رفته است اما اگر باز هم کمک کنند و کیفیت را بالا ببرند با شرایط بهتری تمرین خواهیم کرد اگر در هر دو زمینه یعنی هم ورزشکاران تلاش کنند خودشان را با شرایط وفق دهند و هم تولیدکنندگان به ما کمک کنند کیفیت را بالا ببرند ما به شرایط یکنواخت‌تری می‌رسیم.
 
وی در خصوص اعزام تیم به مسابقات آزاد ایتالیا گفت: رئیس کمیته ملی المپیک پس از بازدید از اردو تیم‌های تیراندازی این وعده را به ما دادند که از تیراندازی حمایت کنند و تیراندازان را برای مهارت‌سنجی و دست‌یابی به اعتماد به نفس به آخرین مسابقات آزاد قبل از مسابقات اینچئون بفرستند و از ما حمایت می‌کنند تا هر سه نفر تراپ دوبل به ایتالیا بفرستیم.
 
وی در خصوص آمادگی تیم اهداف پروازی برای مسابقات اینچئون گفت: ما بعد از دو ماه و نیم تعطیلی تمرینات داریم تلاش می‌کنیم که خودمان را به حریفان برسانیم و با غیرت و همت بتوانیم در آسیا کسب مدال کنیم.
 
مربی تیم ملی اهداف پروازی اشاره کرد: اکثر کارخانه و تولید سلاح در ایتالیاست و این مسابقات زمان خوبی است تا تیراندازان کشورمان بتوانند تفنگ و سلاح خود را در این کشور بازنگری و تعمیر کنند و در کنار قهرمانانی که به آنجا می‌آیند تمرین کنند و مهارت خود را محک بزنند.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: تیم ، وی ، نفرات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار