سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رودهن/

هفته دولت فرصتی برای معرفی خدمات دولت است

فرماندار شهرستان فیروزکوه گفت: هفته دولت فرصتی برای معرفی خدمات دولت به مردم است.

ابوالقاسم مهری در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: این هفته برای این است که ملت ایران بدانند دولت اسلامی‌ در مسیر خدمت ‌گزاری به مردم قرار دارد و آنچه را به عنوان دستاورد به دست آورده، به سمع و نظر همه مردم برساند.

وی ادامه داد: حمایت همه‌ جانبه از شوراهای اسلامی شهر و روستا ویژگی ممتاز دولت یازدهم است.

مهری افزود: دولت یازدهم بر اساس چهار الگو ظرف مدت یک سال توانسته در خدمت جامعه اسلامی‌ باشد؛ تبعیت محض از ولایت فقیه و رهبری رهبر معظم انقلاب و استمرار این تبعیت و توجه همیشگی به منویات رهبر معظم انقلاب از اصول و توجهات این دولت بوده و است.

فرماندار شهرستان فیروزکوه از دیگر ویژگی ‌‌های دولت تدبیر و امید را قانون ‌مند عمل کردن در مسیر اجرای مقررات اعلام کرد.

وی ادامه داد: توجه جهادی دولت یازدهم و جدیت در امور، نگاهی جمعی در تعامل با سایر قوا، دوری از خود کامگی و غرور، حرکت در مسیر کمال معرفت با منویات اسلامی‌ برای جامعه اسلامی‌ به عنوان دیگر ویژگی ‌‌های این دولت است.

مهری اضافه کرد: ویژگی بعدی دولت یازدهم، حمایت همه‌ جانبه از شوراهاست؛ این دولت برآمده از رأی قاطع مردم بوده و در مسیر منویات اسلامی‌ و عهدی که با شهدا و امام شهدا بسته است، حرکت می ‌کند.

فرماندار شهرستان فیروزکوه تصریح کرد: دولت با تبعیت محض از رهبر معظم انقلاب هم در عرصه فعالیت ‌‌های داخلی و هم بین ‌المللی با تمام توان افتخارات خوبی به دست آورده است.

وی ادامه داد: امروز در شرایطی کشور را پیش می‌ بریم که در مسیر قانون و پیشرفت روزافزون قرار داریم.


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.