سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وقتی افکار عمومی نفاب دروغ و فریب را از چهره بی بی سی کنار می زند ! + تصاویر

افکار عمومی که با وجود برنامه های یکطرفه و هدایت شده ای چون نوبت شمای بی بی سی دسترسی به پاسخگویی نداشته، اینگونه در صفحه فیس بوکی یکی از کارمندان این شبکه واکنش نشان داده است

به گزارش خبرنگار وبگردی باشگاه خبرنگاران، با وجود تلاش بی بی سی در پنهان سازی طرفداری های مغرضانه اش از نظام سلطه و تزوریست های وابسته آن در پس نقاب بی طرفی، اما همواره  در شرایط مختلف این مساله از سوی افکار عمومی زیر سوال رفته است .

ژست مضحک مستقل بودن بی بی سی نیز شوخی گزافی است که با افشای پشت پرده منابع مالی  حامیانش چه از دستگاه پرنفوذ ملکه انگلیس تا بیوه شاه مخلوع ایران بارها از کذب بودن آن رونمایی شده است.

یکی از سئوالاتی که این روزها از عناصر این شبکه پرسیده می‌شود چرایی به کار نبردن واژه تروریست برای گروهک تروریستی داعش است. اخیرا صادق صبا مدیر بی بی سی سعی نمود با توجیهات خنده دار بچه گانه اش، این عملکرد مغرضانه رسانه دروغ پراکن بی بی سی را موجه جلوه دهد. اما افکار عمومی که با وجود برنامه های یکطرفه و هدایت شده ای چون نوبت شمای بی بی سی دسترسی به پاسخگویی نداشته، اینگونه در صفحه فیس بوکی یکی از کارمندان این شبکه واکنش نشان داده است:



















برچسب ها: bbc ، رسانه ، دروغ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.