سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ابن قاسم: استفاده تماشاگران سپاهان از "اکو" رفتار مناسبی نبود

سرپرست فولاد خوزستان گفت: من از کانون هواداران سپاهان گلایه دارم که با چند باند و اکو بازیکنان را تشویق می‌کردند.

ابن قاسم سرپرست تیم فولاد خوزستان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: همانطور که همه این بازی را مشاهده کردند بازی زیبایی شد همیشه بازی این دو تیم خوب می‌شود سپاهان یکی از بهترین تیم‌های لیگ برتر است که اگر 7بازیکن از این تیم محروم شوند هیچ اتفاقی برایش نمی‌افتد و وابسته به 2یا3بازیکن نیست.

وی ادامه داد: نتیجه عادلانه بود و هر دو تیم می‌توانستند برنده این بازی شوند من تبریک به جوانان فولاد می‌گویم که آینده خیلی خوبی دارند و توانستند جلوی تیم پر مهره‌ای مثل سپاهان بایستند هدف اصلی تیم فولاد خوزستان تقویت تیم ملی است.

سرپرست تیم فولاد خوزستان تاکید کرد: من گلایه‌ای از کانون هواداران سپاهان دارم که با چند باند و اکو بازیکنانشن را تشویق می‌کردند صدا به طوری بود که اسکوچیچ نمی‌توانست با دفاع چپ تیممان ارتباط برقرار کند و ما چند بار به ناظر داوری فنایی اعتراض کردیم که در نیمه دوم همه این اکوها جمع آوری شد این کار برای سپاهان با این همه تماشاگر کار درستی نبود.

وی در مورد عبداله کرمی زننده گل سپاهان تصریح کرد: عبدالله کرمی یکی از بهترین بازیکنان تیم ما بود و جای خالی وی در جام جهانی در تیم ملی حس می‌شد این یک نمونه از کارهایی بود که وی انجام می‌داد کرمی می‌تواند هم در خط دفاع و حمله همزمان بازی کند ما خوشحال هستیم که هم اکنون چند بازیکن در هر یک از تیم‌های لیگ برتر داریم که روبروی تیم ما بازی می‌کند و این بازیکنان جزء بهترین بازیکنان تیم خودشان هستند.

ابن قاسم در پایان خاطرنشان کرد: تیم فولاد یک تیم تولید کننده است و همیشه متکی به جوانان که از تیم‌های پایه به تیم اصلی می‌رسند تیم ما در حال مذاکره با چند بازیکن خارجی است که اسامی آن در روزهای آینده اعلام می‌شود.

انتهای‌پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.