سرپرست باشگاه فولاد خوزستان در خصوص برد این تیم مقابل پرسپولیس گفت: آکادمی فوتبال فولاد باعث شد که بازیکنان جوان ما یک بازی مدرن را مقابل پرسپولیس به نمایش بگذارند.

محمدحسین ابن‌قاسم در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: جا دارد از آکادمی فوتبال فولاد خوزستان تشکر کنم چرا که در بازی مدرن بازیکنان، تاثیر گذار بوده است.
 
سرپرست باشگاه فولاد خوزستان درباره وضعیت نامناسب چمن ورزشگاه غدیر هواز گفت: مسئولان هیات مدیره استان خوزستان تمام تلاششان را می‌کنند که ظرف دو سه هفته آینده وضعیت این زمین را بهبود ببخشند تا ناظران AFC این زمین را تایید کنند.
 
وی درباره شیشه شکستن رختکن ورزشگاه توسط پیام صادقیان گفت: من در حال صحبت با جلال مرادی بودم که صدای شکستن شیشه را شنیدم به هر حال پیام صادقیان جوان است و زود از کوره در می‌رود.
 
 سرپرست باشگاه فولاد خوزستان در ادامه بیان کرد: صادقیان بازیکن قابلی است و اگر اخلاق بدش را کنار بگذارد بازیکن نمونه ایران می‌شود.
 
 ابن‌قاسم درباره شکایت از پیام صادقیان توسط باشگاه فولاد خوزستان گفت: پیام صادقیان خسارت به ورزشگاه غدیر اهواز زده است بر این اساس هیات فوتبال استان خوزستان باید از وی شکایت کند.
 
وی در پایان گفت: مشکل کارت پایان خدمت برخی از بازیکنان ما در حال برطرف شدن است.

انتهای پیام/
برچسب ها: هیات ، مدیره ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار