سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بد حجابی هدف اصلی رسانه غرب

حجاب از سوی شبکه‌های غربی به شکل برنامه‌های تبلیغاتی و رسانه ای در حال تهدید است و انعکاس آن در جامعه به شکل بدحجابی و بی‌عفت یدر حال اشاعه است.

 مریم جنتی روانشناس در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، گفت: زن توسط حجاب خودش را از نگاه‌های آلوده و نابود کننده دور نگاه می دارد و برعکس افراد بدحجاب خود را هدف برنامه‌ها و افراد سودجو قرار می‌دهند.

وی در ادامه به علت بدحجابی اشاره کرد و افزود: بد حجابی علت‌ها مختلفی دارد که از اصلی‌ترین آن می توان به جبر و ضعف شخصیت، کمبودات و وجود ماهواره ها اشاره کرد.

وی ادامه داد: برخی جوانان امروزی بودن را بهانه‌ای برای بدحجابی می‌دانند که خود آن می‌تواند نمونه بارز غرب‌زدگی و توجه به الگوی غربی باشد.افرادی که فرهنگ استفاده صحیح را از وسایل ارتباط جمعی را ندارند دچار این گونه مشکلات می‌شوند.

جنتی در ادامه اظهار داشت: افرادی که دچار بیماری‌های روانی از جمله هیستری – سادیسم – عقده‌های درونی و از این دسته بیماری ها هستند سراغ بدحجابی می‌روند.

جنتی در پایان خاطرنشان کرد: رسانه می‌تواند نقش بسیار مهمی در فرهنگ‌سازی و آگاه سازی داشته باشد با ساخت فیلم و سریال و ساخت مستند عواقب این گونه حرکات را نمایش دهند.

انتهای پیام/ 
برچسب ها: بدحجابی ، رسانه ، تبیغات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.