سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کمبود فشار آب در شکوفه جنوبی منطقه19 برطرف می‌شود

شهردار ناحیه 2 منطقه 19 از رفع کمبود فشار آب در شکوفه جنوبی خبر داد.

 هیوا کاکه زاده شهردار ناحیه2 منطقه 19 در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، گفت: محله شکوفه جنوبی در 3 سال گذشته با کمبود آب در منازل مسکونی شهروندان مواجه شده است و این مشکل در آینده‌ای نزدیک برطرف می شود.

وی ادامه داد: این طرح در حال حاضر در مرحله 95درصدی است و با اتصال لوله‌های فشار آب در منازل شهروندان محله شکوفه جنوبی رفع می شود.

کاکه زاده اظهار داشت: در این طرح تفاهم نامه‌ای میان شهرداری ناحیه 2 منطقه 19 و سازمان آب انعقاد و سازمان آب مجاب شد تا به منظور رفع کمبود و افت فشار آب در منازل شهروندان همکاری‌های لازم را انجام دهد.

وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح افزود: تشکیل نشست‌های هم اندیشی بررسی کمبود و افت آب در محله شکوفه جنوبی با حضور شورایاری محلات، مدیران شهرداری ناحیه2 منطقه19 و سازمان آب، انعقاد تفاهم نامه رفع کمبود فشار آب در محله شکوفه جنوبی از اقدامات اجرای این طرح است.

کاکه زاده خاطرنشان کرد:‌ ساماندهی بازارچه احسانی عبدل آباد و اعزام اصناف متخلف به دادسرا با حضور تعزیرات حکومتی، اماکن،نیروی انتظامی و شهرداری منطقه19، اجرای طرح‌های عمرانی، مدیریت شهری، ترافیک، اجتماعی، امداد و نجات و...از اقدامات دیگر شهرداری منطقه19 است.

انتهای پیام/
برچسب ها: فشارآب ، کمبود ، رفع
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.