مدیر اداره بازیافت شهرداری منطقه 19 اجرای طرح بازیافت در بیش از 100 آبدارخانه در این منطقه خبر داد.

دادصفدر کربلایی مدیر اداره بازیافت شهرداری منطقه 19 در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران  گفت: اجرای طرح بازیافت در بیش از 100 آبدارخانه واقع در مراکز اداری و تجاری واقع در نواحی 5گانه منطقه 19 در دستور کار اداره بازیافت شهرداری این منطقه قرار دارد.

وی ادامه داد: این طرح به منظور گسترش فرهنگ تفکیک مواد بازیافتی و پسماندهای خشک و تر از مبدا در ابدارخانه‌های مراکز اداری و تجاری در محلات 13 گانه منطقه 19 در دست اجرا است.

کربلایی اظهار داشت: در این طرح بیش از 100 آبدارخانه تحت نظارت کارشناسان اداره بازیافت منطقه 19 در طرح بازیافت آبدارخانه‌های مراکز اداری و تجاری مشارکت می‌کنند.

وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح افزود: اجرای طرح بازیافت در آبدارخانه‌های مراکز اداری و تجاری محلات 13 گانه و نواحی 5 گانه منطقه 19، آموزش چهره به چهره بازیافت، برگزاری دوره ها و کارگاه های آموزشی بازیافت، توریع اقلام آموزشی از اقدامات اجرایی این طرح است.

کربلایی خاطرنشان کرد: توزیع مخازن 60 و 120 لیتری در آبدارخانه‌های منطقه 19، جمع آوری پسماندهای شهری مراکز اداری و تجاری، آماده باش خودروهای ملوری بازیافت، توزیع کیسه های بازیافت از اقدامات دیگر شهرداری منطقه 19 است.

انتهای پیام/
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.