سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خراسان جنوبی /

پیشرفت 85 درصدی بیمارستان 200 تختخوابی بیرجند

بیمارستان 200 تختخوابی بیرجند خراسان جنوبی از 85 درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است.

پیشرفت 85 درصدی بیمارستان 200 تختخوابی بیرجند

بیمارستان 200 تختخوابی بیرجند خراسان جنوبی از 85 درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بیرجند ؛ سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بیرجند در دیدار صمیمی پزشکان و معاونان دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با نماینده مردم بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس شورای اسلامی با بیان این مطلب گفت: در حال حاضر برای تکمیل و تجهیز بیمارستان ۲۰۰ تختخوابی بیرجند، ۷۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

قائمی افزود: با توجه به کمبود فضای درمانی در استان، این بیمارستان برای ارائه خدمات درمانی باید هرچه سریعتر به بهره‌برداری برسد.

وی با بیان اینکه پیشبرد و توسعه حوزه سلامت و بهداشت در اولویت دانشگاه علوم پزشکی بیرجند است تصریح کرد: خدمت‌رسانی در حوزه سلامت استان همانند گذشته ادامه می‌یابد وحوزه سلامت و بهداشت استان با تلاش پرسنل ارتقاء می‌یابد.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بیرجند اظهار کرد: در حوزه کاری این دانشگاه دو هدف خدمت به مردم و پیشرفت پروژه‌های درمانی استان دنبال می‌شود

قائمی خواستار حمایت در قسمت‌های مختلف اجرایی و تعامل بین نمایندگان و سیستم اجرایی دانشگاه شد.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با اشاره به دیگر چالش‌های استان در حوزه درمان، یادآور شد: ماندگاری نیروی متخصص برای خراسان جنوبی بسیار حائز اهمیت است چراکه با وجود کمبود امکانات درمانی و مالی، نیروی متخصص پس از گذشت دو سال استان را ترک می‌کند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.