سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فتح آبادی: برد برای پرسپولیس از نان شب هم مهمتر است

کارشناس فوتبال گفت: برد برای تیم پدیده یک جهش خوب می تواند باشد ولی برد برای تیم پرسپولیس از نان شب هم واجب تر است.

غلامرضا فتح آبادی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران درباره ارزیابی‌اش از بازی پرسپولیس، پدیده افزود: با توجه به بازی های پرسپولیس در 4 هفته قبل آن انتظاری که از این تیم می رفت متاسفانه نتوانست نتایج قابل توجهی را بگیرد و این مسئله همچنین باعث شد بسیاری از هواداران این تیم از عملکرد پرسپولیس رضایت مناسبی نداشته باشند.

پرسپولیس در مقابل بازی با پدیده شرایط بسیار سختی را در پی خواهد داشت چرا که تیم پدیده، تیمی است که با توجه به نتایج خوبی که بدست آورده در بهترین موقعیت جدول قرار دارد و این تیم با بازیکنان خوب و با انگیزه‌اش توانسته تا به اینجا عملکرد مناسبی را از خود نشان دهند.

وی در ادامه بیان کرد: تیم پدیده با توجه به بازیکنان خوب خود حاضرند خودشان را در مقابل بازی با پرسپولیس که این روزها دچار حاشیه شده است به اثبات برسانند و این برد برای تیم پدیده یک جهش بسیار خوبی است تا بتواند امتیاز این بازی را کسب کند.

وی در ادامه اظهار کرد:تیم پرسپولیس باید در بازی خود در مقابل پدیده عملکرد مناسبی را از خود نشان دهد تا بتوانند با کسب امتیاز خودش را به بالای جدول نزدیک کنند تا بتواند در روزهای خوش خود برگردد، ولی تیم پرسپولیس در بعضی از خریدهای خود ناموفق بوده و این مسئله حتی می‌تواند این تیم را تحت تاثیر قرار دهد و باعث افت شود.

وی همچنین درباره ارزیابی‌اش از تیم استقلال، پیکان بیان کرد: تیم پیکان تیمی است که از لیگ 1 آمده و این تیم در مقابل بازی با استقلال شرایط بسیار سختی دارد چرا که تیم استقلال تا به اینجا و با توجه به بازیکنان آسیب دیده‌اش توانسته نتایج بسیار مناسبی را کسب کند و تیم استقلال شاید بتواند به قهرمانی نزدیک شود ولی همچنان بازی‌های سخت این تیم در مقابل تیم‌های مدعی قهرمانی مانده و باید صبر کرد  تا عملکرد این تیم را در هفته‌های بعدی نظاره گر باشیم.

وی در ادامه بیان کرد: تیم استقلال هماهنگی لازم بین بازیکنان را دارد و این تیم توانسته خریدهای مناسبی را در ترکیب‌اش استفاده کند و رفته رفته تیم استقلال با توجه به هفته‌های آینده می‌تواند بهترین نتایج را رقم بزند.

وی همچنین درباره ارزیابی‌اش از تیم راه آهن، ملوان اظهار کرد:‌راه آهن با توجه به بازی‌هایی که در لیگ چهاردهم انجام داده است توانسته نتایجی را به دست‌آورد ولی با وجود بازیکنان جوانی که دارد می‌تواند برای تیم ملوان خطرساز باشد.

وی در ادامه افزود: بازی با راه آهن برای تیم ملوان سخت خواهد بود حتی اگر این دو تیم مساوی کنند زیاد برایشان خوب نیست چرا که هر دو برای رفتن به بالاترین جای جدول نیاز به برد دارند.

فتح آبادی درباره اینکه قرار داد کی روش تا سال 2018 تمدید شود بهتر است یا خیر نیز افزود: یکی از زیباترین کارهایی که فدراسیون، سازمان لیگ و وزیر ورزش انجام دادند انتخاب کی روش برای سرمربی گری تیم مل بود.

کی روش کار بسیار قشنگی که برای فوتبال ما انجام داد این بود که تیم ملی را به جام جهانی برد و این جام مدت های آسیا می تواند یک تازگی برای کی روش و تیم ملی مان باشد و پیش زمینه‌ای برای رفتن به مسابقات جام جهانی 2018.

وی در پایان خاطر نشان کرد: با کی روش می‌توانیم به خواسته‌های مورد نظرمان در فوتبال برسیم ولی تمام این مسائلی در صورتی خوشایند خواهد بود که باشگاه‌های ما با کی روش همکاری لازم را داشته باشند تا بتوانیم بهترین نتایج را برای فوتبالمان رقم بزنیم.

انتهای پیام/

برچسب ها: با
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
علی
۱۷:۳۲ ۰۲ شهريور ۱۳۹۳
موافقم