سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مقاومت البرز در لیگ برتر فوتسال ماندنی شد

پس از حدود دو ماه بلاتکلیفی امتیاز تیم مقاومت، مسئولان این تیم تصمیم به حفظ امتیاز مقاومت و تیم داری در لیگ برتر گرفتند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ پس از صعود تیم مقاومت البرز به لیگ برتر فوتسال کشور، مسئولان این تیم با مشکلات بودجه‌ای روبرو شدند و به ناچار تصمیم به فروش امتیاز تیم گرفتند البته این تصمیم به آسانی عملی نشد و پروسه فروش امتیاز به درازا کشید و بی نتیجه ماند.

در همین راستا مسئولان کل مقاومت که مایل به واگذاری امتیاز تیم نبودند حالا قصد یاری به مجموعه تیم را دارند تا مقاومت البرز در لیگ برتر ماندگار شود، با توجه به شنیده‌ها تصمیم مسئولان مقاومت قطعی است و طی دو جلسه‌ای که تا فردا برگزار خواهد شد مسئولان راه حل‌های حفظ امتیاز را بررسی می کنند تا با یاری یکدیگر به هدف رسیده و حضور مقاومت در لیگ برتر به صورت رسمی اعلام می شود.

گفتنی است:تمرینات تیم مقاومت در مدتی که مسئله واگذاری امتیاز مشخص نبوده نیز متوقف نشده و بازیکنان در دو گروه تمرینات را پیگیری می کردند.

انتهای پیام/

برچسب ها: futdal ، liga ، alborz ، فوتسال ، لیگ ، البرز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
امید
۰۱:۲۰ ۰۷ شهريور ۱۳۹۳
چرا ازاین تیم که ابروی استان شده حمایت نمیشه وفقط حرف ووعده میدن مسولین استانی باز خدا رو شکر مقاومت موفق شد استان البرزیها لیگ برتری شدن راستی چرا از مسولین مقاومت تو سایت خبری نیست نه عکسی و...