سرمربی تیم فوتسال شهرداری ساوه گفت: با توجه به دیدارهای دوستانه‌ای که داشتیم از حالا می‌توان سطح کیفی لیگ را پیش‌بینی کرد، لیگی پویا انتظارمان را می‌کشد.

رضا عقابی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: با لطف و دعوت وحید شمسایی رقابتی دوستانه برگزار شد تا ضمن محک خوردن تیم‌ها، قبل از شروع لیگ تمرکز بازیکنان در انجام کارهای تاکتیکی افزایش یابد البته قرار گرفتن تیم در شرایط رقابتی و ارتقاي هماهنگی تیمی نیز از فاکتورهایی است که به برگزاری دیدارهای دوستانه اهمیت می‌بخشد. 

سرمربی تیم فوتسال شهرداری ساوه اظهار داشت: رقابت روز گذشته نیز برای هر دو تیم مفید بود تیم تاسیسات با بازیکنانی حرفه‌ای و نامی در مقابل شهرداری با بازیکنانی جوان و ناشناخته قرار گرفت اما جدا از شرایط درجه رقابت را مهم فرض کردیم که هر دو تیم توانستند یکدیگر را خسته کنند و در پایان نیز به تساوی 3-3 دست یابند.

وی افزود: رضایت از انجام دیدار دوستانه باعث شد تا در فکر تدارک برگزاری رقابت دیگری باشیم در همین راستا احتمال انجام دیدار دوستانه دیگری با تاسیسات دریایی روز یکشنبه در ساوه وجود دارد. البته به دلیل شرایط سالن هندبال و کف‌پوش پارکتی آن، بازیکنان قبل از شروع لیگ تجربه خوبی داشتند.

عقابی در ادامه بیان داشت: تاکنون 3بازی دوستانه با تیم‌های دبیری و تاسیسات دریایی داشته‌ایم در همین دیدارها می‌توان لیگ را پیش‌بینی کرد.
تمامی تیم‌ها با انگیزه و قدرت زیادی وارد رقابت‌ها می‌شوند و همین امر باعث می‌شود پویاترین و جذاب‌ترین لیگ را طی چند سال اخیر در پیش رو داشته باشیم.

انتهای‌پیام/
برچسب ها: عقابی ، لیگ ، فوتسال ، شهرداری ، ساوه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار