سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشحون: وزیر فعلی قول بی‌حساب نمی‌دهد

رئیس سازمان تیم‌های ملی بسکتبال بعد از دیدار ملی‌پوشان با وزیر ورزش گفت: سبک مدیریت وزیر جدید فرق دارد و اگر قولی بدهد به دنبال آن می‌رود.

محمدرضا مشحون پیش از اعزام تیم‌ ملی به اسلوونی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، از دیدار شب گذشته با وزیر ورزش توضیح داد: وزیر ورزش حرف‌های بازیکنان ما را گوش داد و جلسه‌ای خودمانی و دوستانه بود.

وی گفت: وزیر ورزش به ملی‌پوشان گفت که دنبال مقدمات سالن اختصاصی هستند چند زمین را دیده و به دنبال تامین بودجه برای سالن هستند. سبک مدیریتی وی هم متفاوت و طبق مدیریت ورزش است یعنی به نظر من یا قولی را نمی‌دهد یا در صورت قول دادن دنبال آن می‌رود.

رئیس سازمان تیم‌های ملی دلیل تاخیر در دیدار با وزیر را توضیح داد: دکتر گودرزی بارها تیم را دعوت کرده بود اما خود ما تهران نبودیم. پیش از این سه جلسه با سجادی گذاشته بودیم اما مسافرت‌های متعدد باعث تاخیر در دیدار با وزیر شد و گرنه وی به همه محبت دارد.

مشحون در مورد غیبت بسکتبال در مراسم تقدیر رئیس جمهور از قهرمانان گفت: رئیس جمهور برای تقدیر از ورزشکاران در دهه اول شهریور جشنی را متشکل از قهرمانان اعزامی به اینچئون ترتیب داده‌اند که ما در آن زمان غایب هستیم اما مطمئنم رشته بسکتبال فراموش نمی‌شود.

وی حل مشکل عرفان نساج پور برای جام جهانی را هم تایید کرد.

انتهای‌پیام/
برچسب ها: وزیر ، مشحون ، بسکتبال ، رئیس ، فعلی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.