سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هجدهمین دوره لیگ برتر دوومیدانی مردان؛

مرحله سوم و پایانی پنجشنبه و جمعه برگزار می شود/آخرین مهلت برای کسب ورودی بازی‌های آسیایی

سومین و آخرین مرحله از هجدهمین دوره لیگ برتر دوومیدانی مردان باشگاه‌های کشور روزهای پنجشنبه و جمعه (30 و 31 مرداد ماه) در مجموعه اختصاصی آفتاب انقلاب تهران برگزار خواهد شد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، مرحله پایانی لیگ برتر دوومیدانی باشگاه‌های کشور آخرین مهلت جهت کسب حد نصاب ورودی بازی‌های آسیایی 2014 اینچئون کره جنوبی، برای دوومیدانی کاران بشمار می آید.


در این مسابقات بيش از 100 دووميداني كار، از تيم‌هاي‌های موسسه مالی و اعتباری افضل توس، خوزستان، هرمزگان، نفت تهران، شهرداری تبریز، بنیان بتن پيشرو لرستان، قزوین، سبك سازان شرق خراسان شمالی، مازندران، شهرداري سنندج، مقاومت اصفهان، خليج فارس بوشهر، گلستان، ذوب آهن و البرز با يكديگر به رقابت خواهند پرداخت.

مرحله اول این مسابقات 5 و 6 تیر ماه و مرحله دوم در تاریخ 16 و 17 مرداد ماه در مجموعه آفتاب انقلاب تهران برگزار شد که تا پایان مرحله دوم تیم نفت تهران 194 امتیاز صدر نشین این رقابت‌ها است و تیم های موسسه مالی و اعتباری افضل توس و خلیج فارس بوشهر به ترتیب با 160 و 87 امتیاز در جایگاههای دوم و سوم  ایستاده اند.

یاد آور می شود، سال گذشته و در جریان هفدهمین دوره لیگ برتر دوومیدانی باشگاه‌های کشور، تیم پیکان که از غایبان لیگ هجدهم است، قهرمان شد و تیم‌های نفت و مقاومت خوزستان به ترتیب در جایگاه‌های دوم و سوم ایستادند.

انتهای پیام/

 


برچسب ها: دوومیدانی ، لیگ ، برتر ، بازی ، اینچئون ، کره ، match ، runing ، input ، men
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.