سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با حکم میرزاده؛

شایانفر رئیس مرکز هیات‌های امنای استانی دانشگاه آزاد اسلامی شد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی طی حکمی دکتر شایان فر را به عنوان مشاور و رئیس مرکز هیات های امنای استانی دانشگاه آزاد اسلامی منصوب کرد.

به گزارش گروه علمی باشگاه خبرنگاران به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر حمید میرزاده طی حکمی دکتر حیدر علی شایان فر را به سمت مشاور و رئیس مرکز هیات های امنای استانی دانشگاه آزاد اسلامی منصوب کرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در این حکم بر انجام دقیق و مستمر امور مربوط به هیات های امنای استانی در چارچوب ضوابط و مقررات دانشگاه تاکید کرده است و همچنین تمامی دبیرخانه های هیات های امنای استانی را ملزم به همکاری و هماهنگی به مرکز هیات های امنای استانی کرده است.

برگزاری منظم و برنامه ریزی شده جلسات هیات امنا استان، تنظیم و تدوین صورت جلسات و پیگیری مصوبات هیات امنا استانی از وظایف اصلی این مرکز تعیین شده است.

در پایان رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ابراز امیدواری کرده است این مرکز و مدیریت جدید آن با همکاری نمایندگان رئیس دانشگاه در استان ها و دبیران هیات های امنای استان و با رعیات قانونمندی، صداقت، امانت داری و با اتکا به خداوند متعال در ایفای وظایف محوله موفق باشند. 


انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.