سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تازه های نشر؛

"رویاهایی از جنس بیداری" میرترابی به بازار کتاب می‌آید

کتاب "رویاهایی از جنس بیداری" به قلم "تقی محمدزاده فکوری" و با روایت "فریده سادات میرترابی" در آینده نزدیک وارد بازار کتاب می‌شود.

"محمد تقی فکورزاده" گردآورنده و مولف کتاب "رویاهایی از جنس بیداری" در گفتگو با خبرنگار ادبیات باشگاه خبرنگاران با اشاره به قرارگیری کتاب "رویاهایی از جنس بیداری" در مراحل پایانی گردآوری و تالیف افزود : این کتاب در برگیرنده مکاشفه ها و رویاهای "فریده سادات میرترابی" در رابطه با "پروین اعتصامی" است.

وی گفت: در خلال روایت‌های آمده در کتاب "رویاهایی از جنس بیداری" فریده سادات میرترابی در عالم رویا مکاشفه‌هایی با "پروین اعتصامی" داشته و در همان عالم افرادی را که با پروین اعتصامی حشر و نشر داشته اند ملاقات می کند.

به گفته فکورزاده کتاب "رویاهایی از جنس بیداری" در کنار رویاهای واقعیت‌گونه، مباحث قشنگ متعددی را در خود جای داده که تمامی این مباحث با توجه به آشنایی نزدیک "میرترابی" با "پروین اعتصامی" به شکلی ویژه با زندگی این شاعر نامدار کشورمان مرتبط هستند.

وی خاطرنشان کرد: در رابطه با تعیین ناشر کتاب "رویاهایی از جنس بیداری" تا به امروز هیچ تصمیمی گرفته نشده اما من انتشارات "هرمس" را به عنوان یک ناشر شناخته شده به "میرترابی" معرفی کرده ام.

انتهای پیام/

برچسب ها: کتاب ، بیداری ، تازه ، نشر ، رویا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.