سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پورکاظمی:ورزش همگانی دچار جهش های هدفمند و ارزشمند شده است

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی و دبیر کل ستاد ملی مبارزه با دوپینگ گفت :جهش ورزش همگانی همگام با ورزش قهرمانی در جهت سلامت جسمی و روحی ملت ایران است.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران ،لطفعلی پورکاظمی گفت :ورزش همگانی در راستای سلامت همگانی در طی ماههای گذشته دچار جهش های هدفمند ارزشمندی قرار گرفته که بدون شک آن را می توان بعنوان یک اقدام بسیار شایسته و به تعبیری یک انقلاب ورزشی در راستای حفظ سلامت جامعه از طریق فعال شدن عملی کمیته های ورزش همگانی در همه فدراسیونهای ورزشی بظور گسترده شده است.
 
وی افزود:معاونت ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان با تلاش های مستمر فدراسیون ورزشهای همگانی، فدراسیون انجمن های ورزشی، فدراسیون روستایی و بومی محلی توانسته اند یک اقدام ملی همه جانبه را در حفظ سلامت آحاد جامعه که علاقمند هستند تا از طریق ورزش همگانی مستمر برای حفظ سلامت خود و خانواده خود و برای پیشگیری و درمان انواع بیماریهای شایع قرن معاصر عملی نمایند.
 
وی بیان داشت:بدین منظور یکی از اقدامات بعمل آمده در همین راستا، برگزاری طرح ملی ورزش همگانی بصورت پایلوت دو ماهه در 8 استان کشور می باشد که یقیناً در ادامه آن به کلیه استانها، گسترش می یابد در این طرح از ورزشکاران علاقمند بانوان و آقایان دعوت بعمل آمده یا بصورت رایگان در اماکن ورزشی مشخص در شهرهای مربوطه زیر نظر مربیان خبره آن حوزه و با تشکیل پرونده سلامت کامل و سایر اقدامات پزشکی ورزشی اقدام به انجام تمرینات آینده نهادینه گردد.
 
کاظمی گفت:از آنجائیکه ورزش قهرمانی با موفقیتهای خود در میادین داخلی و بین المللی سبب نشاط اجتماعی بسیار گسترده ای می شود در نتیجه ورزش همگانی نیز که در واقع زیر بنای ورزش قهرمانی است خواهد توانست تا با حفظ سلامتی مردم و پیشگیری از بروز بیماریهای روحی و جسمی، در نمایانگر شدن قهرمانان مدال آور از درون ورش همگانی از دوران کودکی و جوانی تا بزرگسالی اهتمام ورزد. همانا که قهرمانان ملی ما که در بلندای قله های افتخار آفرین بین المللی قرار می گیرند، دامنه و پایه های این کوه عظیم را ورزش همگانی تشکیل می دهد.

انتهای پیام/
 
                                                                      

                                                                      
برچسب ها: پزشکی ، ورزش ، رییس ، فدراسیون ، جهت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.