در سال گذشته در کل دو میلیون و 600 هزار ورزشکار تحت پوشش بیمه ورزشی قرار گرفته بودند.

 به گزارش باشگاه خبرنگاران سمنان، دبیر فدراسیون پزشکی ورزشی کشور گفت: یک و نیم میلیون ورزشکار از ابتدای سال تاکنون تحت پوشش بیمه ورزشی قرار گرفته اند.

غلامرضا نوروزی گفت: بیمه این تعداد ورزشکار نسبت به سال گذشته که در کل دو میلیون و 600 هزار ورزشکار تحت پوشش بیمه ورزشی قرار گرفته بودند، قابل توجه است.

وی از برگزاری کنگره پزشکی ورزشی آبان امسال در شیراز خبر داد و اظهار داشت: این کنگره هر دو سال یکبار با حضور استادان داخلی و خارجی برگزار می شود.

وی افزود: در تمام شاخه های پزشکی ورزشی مانند توانبخشی، فیزیوتراپی، تغذیه ورزشی، ماساژ، آسیبهای ورزشی و طب سوزنی در کنگره پزشکی ورزشی امسال مطالب و آموزشهایی ارایه و تبادل نظر می شود.

نوروزی اظهار داشت: به منظور ارایه خدمت هر چه بهتر و تخصصی تر به ورزشکاران در مورد آسیبهای مختلف، بیش از 30 بیمارستان تخصصی در تهران و مراکز استانهایی که در بخشهای خاص توانمند هستند، با فدراسیون پزشکی ورزشی همکاری دارد.

وی با بیان اینکه فدراسیون پزشکی ورزشی خانه امن ورزشکاران است، افزود: اگر ورزشکاری مصدوم شود هیچ نگرانی در مورد درمانش نداریم و ورزشکار مصدوم با مراجعه به درمانگاه این فدراسیون و انتخاب پزشک متخصص از سوی خودش، بدون ریالی پرداخت درمان می شود.

وی با اشاره به اینکه مصدومیت جزء جداناشدنی ورزش است، شعار فدراسیون پزشکی ورزشی کشور را پشتیبانی از ورزش قهرمانی و سلامت همگانی عنوان و تصریح کرد: سرانه بیمه ورزشی امسال 20 درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافته است و امیدواریم تا پایان سال نیز افزایش قابل ملاحظه ای داشته باشد.

دبیر فدراسیون پزشکی ورزشی، آسودگی خاطر تمام فعالان عرصه ورزشکار از ورزشکار تا مربی، پیشکسوت و داوران را در مورد درمان آسیب دیدگی های مختلف از اهداف این فدراسیون عنوان کرد./ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.