سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون مرکز جذب اعضای هئیت علمی خبر داد

داوطلبان در شهریور و آبان منتظر فراخوان جذب باشند

در 3 فراخوان از سوی مرکز جذب اعضای هئیت علمی وزارت علوم جذب اعضای در ماههای اردیبهشت، آبان و شهریور صورت می‌گیرد.

امین حکیم معاون مرکز جذب اعضای هئیت علمی وزارت علوم تحقیقات و فناوری در گفتگو با خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران از سال 88 تاکنون 9 فراخوان عمومی برای جذب اعضای هئیت علمی داشته‌ایم اما هم اکنون بر اساس مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی فراخوان جذب اعضای هئیت علمی 3 بار در طول سال انجام می‌شود.

وی افزود: در فراخوان اردیبهشت ماه جذب افراد راتبه تحصیلی و در فراخوان شهریور و بهمن ماه‌، جذب اعضای هئیت علمی و افراد مشمول طرح سربازی صورت می‌گیرد.

حکیم تصریح کرد:‌ از تاریخ اول فروردین سال 85 تا تاریخ سی اسفند سال 88 بر اساس بررسی‌های صورت گرفته 7 هزار و 151 پرورنده جذب اعضای هئیت علمی در اولویت قرار گرفت و 75 پرونده در اولویت قرار نگرفت که البته 8 مورد انصراف وجود داشته است.

وی در ادامه به وضعیت پرونده‌های هیات علمی از تاریخ اول فروردین سال 89 تا 18 مرداد سال 93 اشاره کرد و اظهار داشت: به طور کلی از تاریخ اول فروردین سال 89 تا 18 مرداد سال 93، 26 هزار و 223 پرونده مورد بررسی قرار گرفت که از این تعداد 25 هزار و 128 پرونده در اولویت قرار گرفته و 604 پرونده در اولویت قرار نگرفته و تعداد 245 پرونده انصرافی مطرح شده و تعداد 246 پرونده به بحث تحقیق مصاحبه احتیاج داشته‌اند.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.