سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جهت همدردی با مردم مظلوم غزه؛

کارکنان رسانه ملی خون خود را اهدا کردند

کارکنان سازمان صدا و سیما در اقدامی نوع دوستانه و خیرخواهانه با حضور در ایستگاه اهدای خون شبکه رادیویی سلامت در جهت همدردی با مردم بی گناه غزه خون خود اهدا کردند.

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی رادیو سلامت، این ایستگاه اهدای خون به همت شبکه رادیویی سلامت و همکاری سازمان انتقال خون استان تهران بر پا شد و کارکنان رسانه ملی دیروز و امروز با حضور در این ایستگاه در عملی خداپسندانه جهت همدردی با مردم مظلوم فلسطین خون خود را اهدا کردند.

علیرضا بهفر، دبیر شورای سیاستگذاری سلامت معاونت صدای رسانه ملی و مدیر شبکه رادیویی سلامت در حاشیه مراسم خون گیری  با بیان این که یکی از راه های سلامت انسان، خون دادن منظم و مکرر است، گفت: دادن خون به صورت منظم باعث می شود، سیستم خون سازی بدن بعد از مدتی شروع به فعالیت کند. همچنین گلبول های قرمز و رگه های مختلف خونی را وادار به فعالیت مجدد می کند و همین امر،  باعث نشاط، شادابی و سرزندگی آن افرادی خواهد شد که مکرر و منظم خون می دهند.

گفتنی است، این اقدام کوچک هدیه‌ای است به کودکان مظلوم فلسطین که رژیم صهیونیستی بدانند که مسلمانان غزه تنها نیستند و ایران اسلامی همواره از آنها حمایت می‌کند.


انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.