سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سعداوی: کارت معافیت انصاری از ابتدا بدون مشکل بود/راه‌آهن تیمی غیرقابل پیش‌بینی است، باید حواسمان را جمع کنیم

مربی تیم فولاد خوزستان گفت: کارت معافیت ساسان انصاری بازیکن این تیم از روز اول هیچ مشکلی نداشته و باطل نشده است.

نعیم سعداوی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، درباره باطل شدن کارت معافیت ساسان انصاری گفت: کارت معافیت مربوط به ساسان انصاری کاملا معتبر می‌باشد و این بازیکن از روز اول در بحث جعلی بودن کارت‌های معافیت هیچ مشکل خاصی نداشته است.

وی در ادامه افزود: مدارک بازیکنان دیگر که کارت معافیتشان مشکل داشت نیز در حال بررسی مجدد است و در روزهای آینده صلاحیت این کارت‌ها از طریق نظام وظیفه به فدراسیون اعلام می‌شود تا مشخص شود که این بازیکنان بازی خواهند کرد یا خیر.

وی همچنین درباره ارزیابی‌اش از بازی مقابل راه‌آهن نیز اظهار کرد: راه‌آهن تیمی است ناشناخته و نباید آن را دست کم بگیریم چرا که این تیم در بازی‌های قبلی با عملکرد خوبش، تیم‌های مقابل را دچار مشکل کرده است به همین دلیل با هدفی که ترسیم کرده‌ایم باید بازی محتاطی را روبروی این تیم به نمایش بگذاریم.

وی در ادامه بیان کرد: تیم راه‌آهن از انگیزه‌های زیادی در بازی‌های خودش برخوردار است و ما باید در این دیدار تلاش کنیم تا نتایج خوبی را کسب کنیم.

همچنین برنامه‌های تاکتیکی و فنی را مدنظر قرار داده تا بتوانیم عملکرد خوبی در مقابل این تیم در بازی داشته باشیم.

وی همچنین درباره تمرینات و آمادگی این تیم برای بازی مقابل راه‌آهن بیان کرد: تمرینات کلی برای بازیکنان انجام شده است و امروز و فردا نیز برای بازیکنان تمریناتی را در نظر گرفته‌ایم و همچنین روز چهارشنبه تمرینی در تهران خواهیم داشت و پنج‌شنبه مقابل تیم راه‌آهن بازی می کنیم.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.