سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

روز نخست رقابتهای تکواندو المپیاد دانشجویان کشور؛

نتایج مسابقات اوزان فرد مشخص شد

نتایج مسابقات اوزان فرد تکواندو دختران در روز نخست المپیاد دانشجویان کشور مشخص شد.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، در روز نخست مسابقات تکواندو المپیاد فرهنگی-ورزشی دانشجویان اوزان فرد روی تاتامی رفتند.

در وزن نخست، بهناز عابدی از تهران، فرانک ساسانی از پیام نور گیلان، سهیلا تاج­زاده از علمی کاربردی تهران و مهدیه عباس زادگان از فردوسی مشهد به ترتیب به مقامهای اول تا چهارم رسیدند.شکوفه مولایی از دانشکاه اصفهان و سمانه خاکسار از دانشگاه شاهرود پنجم و ششم شدند.

در وزن سوم؛ فریما ساسانی از پیام نور گیلان، فاطمه بیک محمدی از بوعلی همدان، آیناز پورمطهری از شهید­بهشتی، پگاه باقری از علم صنعت تهران به ترتیب اول تا چهارم شدند.حدیث سرخه میری از دانشگاه ایلام و آرزو قاعد رحمتی از دانشگاه لرستان پنجم و ششم شدند.

در وزن پنجم: کوثر اصلانی از اصفهان، زهرا دودانگه از شهید بهشتی، سپیده سیف پور از الزهرا و نیلوفر محمدی پور از پیام نور گیلان مقامهای اول تا چهارم را از آن خود کردند.حوریه سادات حسینی از دانشگاه باهنر کرمان، آتنا پزشکی از دانشگاه فردوسی مشهد پنجم و ششم شدند.

در وزن هفتم: ریحانه راد از الزهرا، سمانه ملوندی از فردوسی، فاطمه بهرامیان از علمی کاربردی و مستانه بشارتی از پیام نور گیلان به ترتیب در مکان های اول تا چهارم ایستادند.پگاه عباسی آزاد از دانشگاه شهید بهشتی و فهیمه یوسفی مقدم از دانشگاه تهران پنجم و ششم شدند.

انتهاي پيام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.