سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وزیر بهداشت در تجمع میدان فلسطین:

انسانیت مورد هدف قرار گرفته است

امروز جامعه پزشکی در سراسر کشور حضور پیدا کرده تا همراه با مردم مظلوم غزه بر علیه اسلام ستیزی اعلام آمادگی کند.

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران؛ قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت و درمان در تجمع جامعه پزشکی که ظهر امروز در میدان فلسطین برای حمایت از مردم غزه صورت گرفت بیان داشت: با سازمان بهداشت جهانی و وزرای بهداشت کشورهای اسلامی از جمله الجزایر و سایر نهادهای فعال در فلسطین در تماس بودیم.
  
وی افزود: تصور می‌شد امکان خطر پرواز برای کمکها و انتقال مصدومان وجود داشته باشد و تمامی بیمارستانهای خصوصی نیز برای هر نوع کمک پزشکی اعلام آمادگی کرده است.
  
وزیر بهداشت با تاکید بر اینکه این تجمع نشان دهنده زنده بودن و هوشیار بودن جامع پزشکی است، گفت: عملا باید ابراز احساسات خود را به مردم فلسطین نشان دهیم و جامعه پزشکی حساسیت وظیفه خود یعنی جان انسان و از آن مهمتر انسانیت را که در کل منطقه و نه تنها در غزه مورد هدف قرار گرفته است را به جهان نشان دهد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به همکاری جامع پزشکی و ملت اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: جامعه پزشکی همراه با مردم همیشه در صحنه ایران همکاری و وحدت خود را در صحنه‌های گوناگون از جمله در سالهای جنگ تحمیلی نشان داده است.
 
وی تصریح کرد: دولت در ساعات آغازین عملیات درد منشانه علیه مردم غزه آن را محکوم کرده و وزارت بهداشت و درمان مامور شد تا در جهت کمک به مصدومین و کهنسالان هر آنچه در توان دارد را انجام دهد. 

وی در پایان یادآور شد: اگرچه این تجمع نمادین است اما به سهم خود از حضور اقشار مختلف پزشکی برای محکوم نمودن حملات درد منشانه علیه مردم مظلوم غزه تشکر و قدردانی می‌کنم.


انتهای پیام/  
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.