سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیانیه شورای "دانشگاه صنعتی امیرکبیر" در دفاع از "مردم مظلوم غزه"

این روزها رفتار ضد بشری رژیم غاصب صهیونیستی با کشتن مردم بی دفاع غزه، کودکان، دانش آموزان و بمباران مراکز علمی، آموزشی، فرهنگی و درمانی در مقابل چشم جهانیان، هر روز ابعاد تازه و دردناک تری به خود می‌‎گیرد.

به گزارش خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران؛ این روزها رفتار ضد بشری رژیم غاصب صهیونیستی با کشتن مردم بی دفاع غزه، کودکان، دانش آموزان و بمباران مراکز علمی، آموزشی، فرهنگی و درمانی در مقابل چشم جهانیان، هر روز ابعاد تازه و دردناک تری به خود می‌‎گیرد. در مقطع حساس کنون برتمامی وجدان‌ها وانسان‌های بیدارعالم فارغ از هر نژاد و عقیده‌ای واجب است تا برای رفع ظلمی که بر مردم غزه روا داشته شده ازهرآنچه که درتوان دارند دریغ نکنند. به واقع اقدامات غیرانسانی رژیم صهیونیستی در به خاک و خون کشیدن کودکان و مردم بی گناه غزه و همچنین جلوگیری از دسترسی آنان به آب، غذا، دارو و امکانات اولیه زندگی، جنایتی آشکار در حق بشریت و اهانت به اصل برابری و کرامت انسانهاست. در این میان؛ نتیجه سکوت مجامع بین المللی و دولت های مدعی حقوق بشر و انفعال دول عربی، رنج و محنتی است که کودکان معصوم و مادران مظلوم غزه تحمل می کنند. 

ما دانشگاهیان صنعتی امیرکبیر در راستای عمل به وظیفه انسانی و اخلاقی خود، کشتار مردم بیگناه غزه رامحکوم و از تمامی، جریان‌ها وتشکل ‌های دانشگاهی درسطوح ملی و بین المللی نیزدرخواست می نماییم، همدلانه در حمایت از این مردم بی دفاع ومظلوم همراهی نمایند.  

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.