سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دومین مرحله لیگ برتر دوومیدانی؛

میلاد سیار قهرمان دوومیدانی باشگاه‌های کشور شد

نخستین روز از دومین مرحله هجدهمین دوره لیگ برتر دوومیدانی باشگاه‌های کشور، در مجموعه ورزشی تخصصی دوومیدانی آفتاب انقلاب تهران برگزار شد.

به گزارشگروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ در این مسابقات بیش از 100 دوومیدانی کار از تیم های« شهرداری سنندج » موسسه مالی و اعتباری افضل توس، خوزستان، هرمزگان، نفت تهران، شهرداری تبریز، بنیان بتن پیشرو لرستان ،قزوین ، سبک سازان شرق خراسان شمالی، مازندران،  مقاومت اصفهان، خلیج فارس بوشهر، گلستان، ذوب آهن و البرز با یکدیگر به رقابت پرداختند.

در ماده 110متر با مانع « میلاد سیار » قهرمان دوومیدانی کار کردستانی بار دیگر با ارائه توانمندی های فنی خود، با کسب عنوان قهرمانی نشان طلای این مرحله از لیگ را به خود اختصاص داد.

میلاد سیار در این رقابت با زمان 14 ثانیه و 30 صدم ثانیه و با اختلاف بیش از 35 صدم ثانیه با نفر دوم عنوان قهرمانی را از آن خود کرد .

احمدرضا خنیفر از نفت تهران با زمان 14.36 صدم ثانیه و احمدرضا مردانی از سبک سازان شرق با زمان 14.69 صدم ثانیه در مکان های دوم و سوم ایستادند.

مرحله سوم لیگ برتر دوومیدانی باشگاه‌های کشور ، آخرین فرصت کسب رکورد ورودی جهت حضور در بازی‌های آسیایی 2014 اینچئون کره جنوبی، برای دوومیدانی کاران است.
 
مرحله سوم لیگ برتر دوومیدانی باشگاه‌های کشور که طی روزهای پنجشنبه و جمعه 30 و 31 مرداد ماه در مجموعه آفتاب انقلاب تهران برگزار می شود و فهرست کامل و دقیق ملی پوشان اعزامی به بازی‌های آسیایی 2014 اینچئون کره جنوبی، آخر مرداد ماه جاری از سوی فدراسیون اعلام خواهد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.