سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ایلام/

آغاز خرید زیتون از زیتون‌کاران ایلامی

مدیرکل تعاون روستایی استان ایلام از آغاز کار خرید زیتون از زیتون کاران ایلامی خبرداد.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ایلام؛ هادی صالحی با اعلام این خبر گفت: با تدابیر اندیشیده شده در حوزه ایستگاه فرآوری زیتون در ایلام کار خرید زیتون در ایلام آغاز شده است.
وی افزود: ایستگاه فرآوری زیتون طی سال گذشته در شهر ایلام راه‌اندازی شد و این ایستگاه در حال حاضر آمادگی دریافت و خرید زیتون مازاد بر نیاز زیتون‌کاران را داراست.
مدیرکل تعاون روستایی استان ایلام ادامه داد: خرید زیتون از زیتون‌کاران عمدتاً به صورت توافقی انجام خواهد گرفت و زیتون‌کاران استان می‌توانند زیتون مازاد خود را به این مرکز تحویل دهند.
صالحی  با بیان اینکه کشاورزان می‌توانند به صورت کارمزدی نیز نسبت به فرآوری زیتون خود اقدام کنند تا سود بیشتری نصیبشان  شود،گفت: در هر صورت این مرکز آمادگی خرید و فرآوری زیتون مازاد بر نیاز زیتون‌کاران ایلامی داشته و در این رابطه از هیچ کوششی دریغ نخواهد شد.
وی ادامه داد: استان ایلام در مجموع دارای یک هزار و 100 هکتار باغ زیتون داشته که امسال در مجموع 400 هکتار آن بارور شده است.
صالحی گفت: پیش‌بینی می‌شود بین 300 تا 400 تن زیتون در استان ایلام برداشت شود که با کسر زیتون مورد نیاز خوراکی مازاد آن به این ایستگاه منتقل و فرآوری شود.
 
 
 
 
انتهای پیام/
برچسب ها: خرید ، زیتون ، ایلام
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.