سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تکرار//پنجعلی:

هوای گرم دغدغه اصلی ماست/ ماهینی دانشجو است و نمی‌تواند به سربازی برود

سرپرست پرسپولیس گفت: فولاد خوزستان میزبان و پرسپولیس میهمان است اگر بتوانیم با هوای گرم اهواز مقابله کنیم و زمین نامناسب را پشت سر بگذاریم بازی را خواهیم برد.

محمد پنجعلی سرپرست پرسپولیس در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، در مورد وضعیت پرسپولیس گفت: تیم ما برای بازی روز پنجشنبه مقابل فولاد است و تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته است.

سرپرست سرخپوشان در ادامه افزود: بازیکنان با روحیه در تمرینات شرکت کرده‌اند و تمرینات را بدون مصدومیت پشت سر گذاشتند و تنها بازیکنی که در اختیار نداریم کفشگری است که در بازی قبل کارت قرمز گرفت، دیگر بازیکنان آماده ارائه بازی خوب مقابل فولاد هستند اگر گرمای هوا اثری نگذارد و بازیکنان بتوانند در زمین نامناسب فولاد بازی کنند بازی را با برد به پایان خواهیم برد.

وی در ادامه تصریح کرد: خط دفاع در بازی قبل مقابل نفت خوب بازی کرد اما نباید از بازی‌های آسیایی غافل شویم و باید برای شرکت در این مسابقات نیمکتی قوی آماده کنیم.

پنجعلی در مورد رضا نوروزی اظهار داشت: نوروزی بازی خوبی مقابل نفت ارائه کرد و زمانی بازیکن می‌تواند خود را در موفقیت گلزنی قرار دهد موفق بوده اگر نتوانست گلی به ثمر برساند دلیلش مشکل بودن بازی در این تیم است و تا در پرسپولیس جا بیفتند زمان می‌برد امیدوارم بازی به بازی نوروزی با تیم هماهنگ‌تر شود.

پنجعلی در مورد صحبت نیلسون گفت: یک بازیکن حرفه‌ای از نیمکت‌نشینی خود شکایت نمی‌کند نیلسون هم یک بازیکن حرفه‌ای است و فکر نمی‌کنم گله‌ای از نیمکت نشینی کرده باشد و اگر این چنین باشد باید بداند تنها کادر فنی و شخص علی دایی است که تعیین می‌کند چه بازیکنانی به عنوان بازیکن اصلی به میدان می‌رود.

پنجعلی در مورد ماهینی بیان کرد: دنبال کار حسین ماهینی هستیم تا ببینیم داستان واقعی سربازی ماهینی چیست اما تا کجا که ‌می‌دانم و با خود ماهینی صحبت کرده‌ام وی در حال حاضر دانشجویی است و نمی‌تواند به سربازی برود.

سرپرست سرخپوشان در مورد مرداد پولادی گفت: پولادی از باشگاه درخواست کرده تا یک هفته‌ به وی مهلت بدهیم تا جواب قطعی را اعلام کند.

انتهای پیام/
برچسب ها: ماهینی ، پنجعلی ، فولاد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.