کارشناس فوتبال کشورمان گفت: بازیکنانی که کارت معافیتشان جعلی است باید به تیم‌های نظامی بروند و سربازی خود را در آنجا بگذرانند.

بهتاش فریبا در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، درباره ارزیابی‌اش از اینکه با بازیکنانی که کارت معافیتشان جعلی است چه باید کرد افزود: اگر این بازیکنان خلافی انجام داده‌اند باید مسئولین رسیدگی کنند و ارگان‌هایی که مرتکب خلاف شده‌اند نیز طبق قانون به سزای اعمالشان برسند و بهتر است که بازیکنانی که کارت معافیتشان جعلی است به تیم‌های نظامی بروند و در آنجا دوره سربازی خود را سپری کنند چرا که نرفتن این بازیکنان به تیم‌های نظامی باعث می‌شود این بازیکنان در فوتبال ما از دست بروند.

کارشناس فوتبال کشورمان همچنین درباره ارزیابی‌اش از جوانگرایی در تیم‌ها بیان کرد: جوانگرایی در تیم‌ها صد در صد به نفع فوتبال ماست و این خوب است که همه تیم‌ها این جوانگرایی را در تیم‌های خود انجام بدهند.

وی درباره ارزیابی‌اش از دربی خودروسازان سایپا و پیکان اظهار داشت: این بازی می‌تواند جنگ صنعتی باشد و هر دو تیم می‌کوشند که امتیاز لازم را از این بازی بگیرند و برنده از زمین بیرون بیایند.

فریبا درباره ارزیابی‌اش از بازی پرسپولیس و فولاد افزود: تیم فولاد تیمی است که بیش از چند بازیکن و همچنین مربی موفق خود را از دست داده است و بازی اول خود را در هفته اول لیگ باخته است به همین خاطر بازی‌ای که در هفته دوم در پیش رو خواهد داشت آسان نیست چرا که زمانی تیمی بازی اول خود را با شکست شروع می‌کند روحیه خود را برای بازی‌های بعد از دست می‌دهد.

کارشناس فوتبال کشورمان اظهار داشت: تیم پرسپولیس با توجه به بازیکنان جوانش انگیزه بیشتری برای برد در زمین دارد ولی باید شرایط آب و هوایی خوزستان و همچنین زمین بازی را در نظر بگیرند چرا که نامناسب بودن زمین کار را برای شاگردان دایی سخت خواهد کرد و با توجه به این موضوع بازیکنان پرسپولیس نمی‌توانند آن طور که باید حرکات تاکتیکی وهماهنگی‌های لازم را در زمین انجام دهند به هر حال بازی در زمین نامناسب برای تیم پرسپولیس آسان نیست و باید بازیکنان این تیم با یکدیگر هماهنگ باشند تا به پیروزی در این دیدار برسند. در کل بازی بین دوتیم پرسپولیس و فولاد بازی فنی و سختی خواهد بود.

انتهای‌پیام/

برچسب ها: پرسپولیس ، نظامی ، فریبا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار