سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید خبر داد:

وزارت نیرو به تعهدات قبلی خود پایبند نبود/ افزایش وام 30 میلیون تومانی مسئله انشعابات آب و برق را حل می‌کند

نریمان گفت: افزایش تسهیلات مسکن مهر از 25 میلیون تومان به 30 میلیون تومان زمینه‌ساز حل مسئله انشعابات آب، برق و فاضلاب واحدهای مسکن مهر شد.

نریمان در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه متولی مسکن مهر، وزارت راه وشهرسازی است گفت: سایر وزارت‌خانه‌ها از جمله وزارت نیرو، نفت و آموزش و پرورش در ایجاد طرح‌های زیربنایی نقش اصلی بر عهده دارند.
 
وی در ادامه افزود:  وزارت راه‌ و شهرسازی وظیفه ساخت ساختمان‌های مسکن مهر را دارد در صورتی که ساکنان مسکن مهر باید دارای فضای سبز مناسب، آب و برق و گاز باشد اگر طرح‌های زیربنایی در این واحدها اجرا نشود هیچ واحدی به متقاضیان تحویل داده نمی‌شود.
مدیر عامل شرکت عمران شهرهای جدید در ادامه توضیح داد: 100 هزار واحد مسکن مهر آماده تحویل است اما به دلیل نداشتن آب، برق و فاضلاب دچار مشکل شده اند و دولت باید در این بخش به ما کمک کند.
 
نریمان با بیان اینکه : وزارت نیرو در دولت قبل متعهد شده بود که با قیمت‌های اعلام شده مساله انشعابات آب ، برق و فاضلاب را حل کند افزود: در حال حاضر وزارت نیرو اعداد و ارقام جدیدی برای انشعابات اعلام می‌کند.
 
وی در ادامه افزود: در حال حاضر مساله انشعابات آب و برق بر دوش پروژه‌های مسکن مهر و متقاضیان است که باید هرچه سریعتر این مسائل حل شود.
 
وی در ادامه خاطر نشان کرد: مساله انشعابات آب، برق و فاضلاب پروژه‌های مسکن مهر از محل افزایش وام مسکن مهر از 25 میلیون تومان به 30 میلیون تومان و بخشی از آن از طریق افزایش آورده‌ی متقاضیان مسکن مهر حل شده است.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: برق ، آب ، ساختمان ، وام
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.