سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون امور مسافری راه‌آهن استان تهران خبر داد

اعزام روزانه 180 قطار در پیک دوم سفرهای استانی/ 45 درصد از قطارها به مشهد اعزام شدند

عجمیان گفت: در پیک دوم سفرهای استانی روزانه 180 قطار به مسیرهای مختلف کشور اعزام می‌شدند که 45 درصد از آنها برای خراسان رضوی بود.

عجمیان، معاون امور مسافری راه‌آهن استان تهران در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، با بیان اینکه برنامه راه آهن برای پیک دوم سفرهای تابستانی از ابتدای مردادماه آغاز و تا 11 مردادماه ادامه داشت، گفت: اعزام روزانه 180 قطار از جمله برنامه‌های راه‌آهن به شمار می‌آمد.
 
وی در ادامه افزود: از این 180 قطار 5 میلیون و 300 هزار صندلی ایجاد شده بود که روزانه به طور متوسط 73 هزار صندلی برای مسافران فراهم شده بود.
 
عجمیان در ادامه تصریح کرد: 45 درصد از قطارهای اعزام شده در این مدت برای استان خراسان رضوی بود تا مشکلی برای مسافران این مسیر ایجاد نشود.

معاون امور مسافری راه‌آهن استان تهران در ادامه اظهار داشت: ایام تعطیلات عید فطر همین برنامه ثابت را دنبال می‌کردیم و علاوه بر آن یک قطار با ظرفیت یک هزار صندلی از تهران و در هر قطار یک تا 2 واگن اضافه شده بود.  
 
وی در ادامه تصریح کرد: در مسیر تهران به مشهد 2 هزار و 500 تا 3 هزار صندلی اضافه شده بود.
 
وی با اشاره به ضریب اشغال صندلی‌ها گفت: در ایام تعطیلات عید فطر 85 درصد در مسیر رفت و 100 درصد در مسیر برگشت بود.
 
عجمیان با بیان اینکه 41 قطار در روز به سمت خراسان رضوی اعزام می‌شدند، گفت: در مسیر تهران به مشهد روزانه 21 قطار اعزام می‌شد و از مقاصد دیگر از جمله شیراز، اصفهان، کاشان، اراک، تبریز، بندرعباس، قزوین و کرج 21 قطار به سمت مشهد اعزام می‌شد.
 
معاون امور مسافری راه‌آهن استان تهران در ادامه اظهار داشت: در تمامی مسیرها استقبال از قطار بسیار عالی بود و از تهران به تمامی شهرها ضریب اشغال صندلی‌ها 100 درصد و در مسیر برگشت بالعکس می‌شد.
 
عجمیان در پایان خاطرنشان کرد: راه آهن جمهوری اسلامی ایران سعی کرد تمامی تقاضاها را از سوی متقاضیان پاسخ دهد و از تمامی ظرفیت خود برای ارائه بهترین‌ها به مسافران استفاده کند.

انتهای پیام/

برچسب ها: راه آهن ، قطار ، اعزام
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.