سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

"تا فردا" و آشنایی نوجوانان با مشاغل مختلف در "شبكه دو"

مجموعه "تا فردا" با عنایت به آشنایی نوجوانان با مشاغل مختلف از شنبه 11 مرداد ساعت 12 به روی آنتن شبكه دو می‌رود.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، مجموعه «تا فردا» یا همان «دوست خوب بچه ها»ی سابق عنوان برنامه ای است كه قصد دارد نوجوانان را با مشاغل مورد علاقه شان آشنا كند.

گاهی نوجوانان درخصوص شغلی فقط تعریف‌هایی از آن شنیده اند و با مشكلات و معضلات موجود در آن شغل، آشنا نیستند.

ما در این برنامه همراه با تیمی مجرب، با حضور نماینده‌ای از نوجوانان به مشاغلی كه برای نوجوانان بحث برانگیز است ولی عملاً در جایی نمی توانند جواب سؤالات خود را دریافت كنند، فرصتی فراهم آورده ایم تا جوانان با شغل‌های مختلف آشنا شوند.

محمد حاجی قاسمی تهیه كننده این برنامه گفت: از جمله مشاغلی كه در این برنامه به معرفی آن‌ها می پردازیم می توان به مربی ورزشی تیم ملی نوجوانان، خلبانی بالگرد، ناخدای كشتی، مهندس كشتی، احیای آثار و بافت‌های تاریخی، بازی سازی رایانه ای، موزه داری، دامپزشكی حیات وحش، خلبان هواپیمای مسافربری، ساخت هواپیماهای سبك، موبایل و تبلت سازی، مهندس تی بی ام (ماشین‌های حفار تونل‌های مترو و ...) اشاره كرد.

حاجی قاسمی كه چند سال گذشته برنامه «اردوهای هجرت» را برای شبكه دو تهیه كرده بود، هدف خود را از تهیه این برنامه چنین بیان كرد: در تیتراژ آغازین این برنامه از مشكلات نترس و برو جلو، زندگی كن و نترس... و این همان حس و حالی است كه برخی نوجوانان با آن روبرو هستند چون درباره اكثر مشاغل آشنایی ندارند و فقط در مورد هزینه های آن شنیده اند و برای خود رؤیاپردازی كرده اند.

من و تیم سازنده این برنامه سعی كرده ایم نوجوانان كشورمان را با واقعیت مشاغل آشنا كنیم تا نوجوانان عزیزمان با توجه به شناخت كاملی كه از مشاغل به دست می آوردند، شغل آینده خود را با آگاهی كامل انتخاب كنند.

مهدی مختاری (كارگردان)، زهرا یزدی (نویسنده)، محسن بیات (راوی نوجوان)، عمار تفتی (نریتور) و یونس محمودی (خواننده) "تا فردا" است.

"
تا فردا" كاری از گروه مستند شبكه دو سیماست كه در 13 قسمت 25 دقیقه‌ای تهیه و تولید شده و از شنبه تا چهارشنبه هر هفته ساعت 12 به روی آنتن شبكه زندگی می رود.


انتهای پیام





برچسب ها: مجموعه ، نوجوان ، آشنایی ، شبکه ، دو
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.