سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تشکیل کارگروه های اختصاصی در شهرداری منطقه 15 برای رفع مشکلات شورایاران

پنجمین نشست ماهیانه شورایاران منطقه 15 با حضور شهردار منطقه در سوله بحران منطقه برگزار شد.

 به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، از روابط عمومی شهرداری منطقه 15، انجمنی دراین نشست ضمن خیرمقدم و آرزوی قبولی طاعات گفت: امروز کتابچه سند توسعه محلات توزیع می شود که حاصل نظرات معاونین و شهرداران نواحی و نیز شورایاران است. این سند می تواند پایه گذار فعالیت های شما در محلات باشد و از اینرو قابل انعطاف است.

وی به تشکیل 4 کارگروه اجرایی با حضور معاونین منطقه خبر داد و افزود: این کارگروه ها در 4 موضوع اجتماعی، ترافیک، عمران و خدمات شهری برگزار و دغدغه شورایاران در آنها مطرح و تعیین تکلیف شود.

شهردار منطقه 15 با اشاره به اردوی جهادی دبیران شورایاری باحضور شهردار تهران گفت: قرار بود مسائل فرهنگی مطرح شده در این اردو در سطح محلات اجرایی شود که تاکنون اتفاق نیفتاده است. بی شک استفاده از تجربیات این اردو در بهینه سازی فعالیت های اجتماعی موثر خواهد بود.

وی در پایان سخنان خود از شهرداران نواحی خواست تا مسائل شورایاران از قبیل سدمعبر، فضای سبز، نور و نگهداشت را در همان سطح ناحیه حل کنند.

ابوالفضل حیدری معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار نیز در این جلسه به توزیع دفرتچه های سند توسعه محلات اشاره کرد و گفت: سال گذشته براساس این سند فعالیتهای خود را اجرایی کردیم که بسیار موفق بود واگر در برخی موارد براساس سند عمل نشد به درخواست شورایاران بود.

وی با ارائه گزارشی از تعداد جلسات هیات امنای سراهای محله افزود: برگزاری این جلسات به عهده شورایاران است و باید مانند جلسات محلی جدی گرفته شود. با توجه به آنکه این جلسات در برخی محلات به درستی برگزار نمی شود، شورایاران باید نسبت به برگزاری آن اقدام کنند.

حیدری در پایان از برخی دبیران محلات خواست تا نسبت به تسویه حساب تنخواه سال 92 اقدام و تنخواه جدید را تحویل بگیرند.

در این جلسه داود باغبادی رییس هیات رییسه محلات منطقه ضمن ارائه گزارشی از فعالیت ها به ایجاد پست روابط عمومی در شورایاری محلات اشاره کرد و از دبیران خواست تا آن را در محلات اجرایی کنند.

وی همچنین با اشاره به توزیع ارزاق بین نیازمندان با همکاری شهرداری منطقه گفت: به تعدادی از نیازمندان را شناسایی شده ارزاق تعلق می گیرد که همین امروز دریافت خواهید کرد.

در ادامه جلسات شورایاران به طرح مشکلات محلی خود پرداختند و در پایان در ضیافت افطاری خانواده های معظم شهدا شرکت کردند.

انتهای پیام/
برچسب ها: کارگروه ، رفع ، تشکیل
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.