مدیر اجرایی آستان مقدس حضرت محمد هلال بن علی (ع) از ضیافت سفره افطاری هزار نفری در قالب طرح اکرام زائران این آستان خبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سید جواد تکیه در گفتگو با خبرنگاران گفت: این ضیافت افطاری روز پنجشنبه 20 خرداد با حضور همه اقشار مردمی در صحن جنوبی حرم مطهر برگزار می شود.
وی،مفروش کردن این وسعت ضیافت با 500 تخته فرش را یادآورشد و گفت:ترویج فرهنگ افطاری و اطعام روزه‌داران در ماه مبارک رمضان و ماه نزول قرآن هدف از اجرای این طرح اکرام و ضیافت زایران هلال بن علی علیه السلام است.
به گفته وی، تعداد یکصد نفر از خدام افتخاری از ساعت 18 عصر تا 10 شب مشغول خدمت ‌رسانی برای گستردن این سفره‌ در تدارکات، بسته‌بندی و تهیه افطاری خواهند بود.
مدیر اجرایی آستان مقدس محمد هلال بن علی علیه السلام افزود:این طرح برای اولین بار در حرم مطهر اجرا می شود که با همیاری و مشارکت خیرین، آستان مقدس حضرت محمد هلال بن علی (ع) تا پایان ماه مبارک رمضان پذیرای زائران خواهد بود.
تکیه اظهارداشت : علاوه بر اطعام زائران و مجاوران آستان مقدس حضرت محمد هلال بن علی (ع)، بسته فرهنگی و تبرکی حضرت نیز در بین زائران توزیع می‌ شود.
آستان مقدس محمد هلال بن علی (ع) در شهرستان آران و بیدگل شمالی ترین نقطه استان اصفهان در یکصد کیلومتری شهر مقدس قم و 6 کیلومتری دارالمؤمنین کاشان واقع شده است.


انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.