سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افتخاری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

پیام "سردار سلیمانی" به مقاومت، حق است/ پیروزی فلسطین درس عبرتی برای ظالمان خواهد شد

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با اشاره به پیام "سردار سلیمانی" به مقاومت فلسطین گفت: پیام سردار سلیمانی پیام به حقی است و مجلس شورای اسلامی نیز آمادگی دارد که بنابر فرمایشات مقام معظم رهبری از مظلومان عالم ویژه مردم مظلوم فلسطین دفاع کند.

"لاله افتخاری" نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، در واکنش به مطرح شدن خلع سلاح مقاومت فلسطین از سوی رژیم‌صهیونیستی؛ گفت: خداوند در قرآن می‌فرماید؛ افرادی که مورد هجمه و جنگ قرار گرفته‌اند باید از خودشان در برابر ظلم دفاع کنند، لذا مردم مظلوم فلسطین نیز باید با همه امکانات از مردم سرزمینش دفاع کند.
 
وی افزود: رژیم غاصب صهیونیستی از پیشرفته‌ترین تجهیزات نظامی برخوردار است و این غیرقابل پذیرش است که فلسطین خلع سلاح شود، خلع سلاح مقاومت جز هذیان چیز دیگری نیست و هیچ کس بر روی هذیان‌های دیگران برنامه‌ریزی نمی‌کند.  
 
افتخاری تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران همواره از مردم مظلوم فلسطین حمایت می‌کند تا بتوانند روی پای خودشان بایستد و به پیروزی دست یابند و در عین حال پیروزی فلسطین درس عبرتی برای همه ظالمان خواهد بود که رژیم غاصب صهیونیستی و کشورهایی که در برابر مظلومیت غزه سکوت کرده‌اند، در راس این ظالمان‌اند.
 
وی با اشاره به پیام "سردار سلیمانی" مبنی براینکه با "خلع سلاح مقاومت در فلسطین خواب پریشانی است که تعبیر نمی‌شود" تصریح کرد: پیام سردار سلیمانی پیام به حقی است و مجلس شورای اسلامی نیز آمادگی دارد که بنابر فرمایشات مقام معظم رهبری از مظلومان عالم به ویژه مردم مظلوم فلسطین دفاع کند.
 
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در پایان خاطر نشان کرد: هرجایی نیازی به مصوبات و حمایت مجلس شورای اسلامی باشد، قطعا اقدامات لازم را انجام خواهیم داد. 

انتهای پیام/ 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.