سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بروجردی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

کشتار مردم غزه نسل‌کشی است/ جنبش عدم تعهد، شورای حقوق بشر را تحریم کند

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه کشتار مردم غزه نسل‌کشی است، گفت: حمایت علنی آمریکا و دادن تسلیحات جدید به رژیم صهیونیستی مشارکت این کشور در نسل‌کشی ملت فلسطین است.

"علاءالدین بروجردی" در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران با اشاره به جنایت‌های وحشیانه رژیم صهیونیستی در نوار غزه گفت: کشتار مردم غزه نسل‌کشی ملت فلسطین است.
 
وی افزود: بنده به عنوان یکی از نمایندگان ملت ایران مجددا جنایت‌های وحشیانه اسرائیل و کشتار مردم غزه به‌ویژه کودکان معصوم را به شدت محکوم می‌کنم.
 
*مشارکت آمریکا در نسل‌کشی ملت فلسطین

 
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصریح کرد:‌ حمایت علنی و دادن تسلیحات جدید به رژیم صهیونیستی،‌ مشارکت آمریکا در نسل‌کشی ملت فلسطین است.
 
*بی‌اهمیتی حقوق بشر برای آمریکایی‌ها
 

وی ادامه داد: وقایع چند هفته گذشته غزه و کشتار مردم بی‌دفاع فلسطین نشان داد که حقوق بشر از دید آمریکا و غرب صرفا یک اهرم سیاسی است و آمریکایی‌ها هیچ گونه ارزش و اهمیتی برای آن قائل نیستند.
 
*ضرورت توجه جنبش عدم تعهد به فلسطین
 
نماینده مردم بروجرد تصریح کرد: در اجلاس وزرای عضو کمیته فلسطین جنبش عدم تعهد که در تهران برگزار خواهد شد، باید به این موضوع توجه ویژه شود.
 
بروجردی تاکید کرد: معتقدم اعضای جنبش عدم تعهد باید به صورت دسته جمعی تصمیم به تحریم کمیته حقوق بشر سازمان ملل بگیرند.
 
*مصوبات بی‌ارزش شورای حقوق بشر
 

وی افزود: هر کشوری که در شورای حقوق بشر سازمان ملل عضویت دارد در اعتراض به نقض آشکار و تاسف‌بار حقوق بشر و بهره‌گیری از این شورا به عنوان یک ابزار علیه کشورهای مستقلی که زیر بار زورگویی آمریکا نمی‌رود آن را تحریم و مصوبات این کمیته را بی‌ارزش اعلام کند.
 
نماینده مردم بروجرد خاطرنشان کرد: مصر هم در آزمون غزه کارنامه بدی از خود ارائه کرد.
 
وی تصریح کرد: عدم همکاری مصر در جهت امدادرسانی به مردم مظلوم غزه و انتقال مجروحان برای درمان و ارسال کمک کشورهای اسلامی عملا موجب می‌شود این ظلم تاریخی علیه مردم مظلوم غزه به پای مصر هم نوشته شود.
 
*ضرورت تجدیدنظر مصر در سیاست‌های خود

 
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارج مجلس در پایان خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود دولت مصر درمورد سیاست‌های جاری خود در ارتباط با کمک‌رسانی به مردم مظلوم غزه تجدیدنظر کند.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: بروجردی ، مجلس ، حقوق بشر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.