نماینده جنبش جهاد اسلامی در لبنان به سخنان رئیس جمهوری آمریکا در مورد اوضاع غزه واکنش نشان داد.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگارانبه نقل از شبکه المیادین: "ابو عماد الرفاعی" در واکنش به سخنان "باراک اوباما" در مورد غزه گفت: سخنان "اوباما" بر این موضوع که ایالات متحده شریک اسرائیل در کشتار فلسطینی‌هاست، دلالت دارد.

"باراک اوباما" رئیس جمهوری آمریکا ساعتی پیش در نشستی خبری هلاکت و اسارت چند سرباز صهیونیست به دست گروه‌های مقاومت را محکوم کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه اسرائیل حق دفاع از خود را دارد، افزود: آمریکا به تلاش خود برای اجرای آتش‎بس در غزه ادامه خواهد داد.

"اوباما" با بیان اینکه سرباز اسرائیلی اسیر شده باید بدون هیچ شرطی آزاد شود، اضافه کرد: شایسته است گروه‎های معترض به سیاست‎های دولت آمریکا درک کنند که آمریکا نمی‎تواند بر تمامی آن چیزی‎که در جهان می‎گذرد، احاطه داشته باشد.

رئیس جمهوری آمریکا همچنین خواستار افزایش تلاش‎ها برای حمایت از غیرنطامیان در غزه شد و اظهار داشت: واشنگتن به رایزنی‎های خود با اسرائیل ادامه خواهد داد و بر تخریب تونل‎ها در غزه تاکید دارد.

"باراک اوباما" با اشاره به اینکه اگر می‌توانستیم کشتار در باریکه غزه به طوری‌که جان افراد از مرگ نجات یافته و امنیت اسرائیل محقق شود، را متوقف می‌کردیم اضافه کرد: ما تلاش زیادی برای میانجی‌گری بین اسرائیل و حماس به خرج دادیم اما این موضوع به نیت طرفین بستگی دارد.

"اوباما" افزود: دستیابی به آتش‌بس در غزه بدون پایبندی حماس به آن دشوار است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
نبی
۰۸:۰۸ ۱۱ مرداد ۱۳۹۳
اوباماهم هیچ غلطی نمیتواندبکند،حالابخاطر تخریب میخوادآتش بس برقراربکندنه بخاطر قتل وعام زن وبچه های بیگناه ،مرگ برنتانیاهو ومرگ براوباماوجان کری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۱۸ ۱۱ مرداد ۱۳۹۳
جهان هولوکاست واقعی رو در غزه مشاهده می کنه! اما کاری نمیکنه.
آخرین اخبار