سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حجت‌الاسلام انصاری:

گروه‌های تروریستی بویی از اسلام نبرده‌اند/ نباید به دشمنان خوش‌بین باشیم

رئیس اداره عقیدتی سیاسی، قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) گفت: همه ما باید دشمن را باور داشته باشیم از دشمن غفلت نکنیم، اورا کوچک نشماریم و به دشمنان خوشبین نباشیم همانطور که حضرت علی (ع) می‌فرماید: وقتی که خوابی بدان که دشمن تو بیدار است.

به گزارش حوزه دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص)، مراسم اختتامیه کلاس‌های قرآن ماه مبارک رمضان در فرماندهی اطلاعات و شناسایی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین انصاری رئیس اداره عقیدتی سیاسی و امیر سرتیپ سید مهدی حسینی فرمانده اطلاعات و شناسایی این قرارگاه برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین انصاری در این مراسم با اشاره به کلام حضرت رسول که می‌فرماید: خیرکم من تعلم والقرآن و علمه گفت: قطعا خیر و رستگاری برای کسانی است که قرآن را یاد می‌گیرند و به دیگران آموزش می‌دهند و همه کسانی که به قرآن پناه می‌برند و تمسک به قرآن دارند، سعادتمند شده‌اند.
 
رئیس اداره عقیدتی سیاسی قرارگاه پدافند هوایی در ادامه با اشاره به جنایات گروه‌های تروریستی اظهار داشت: کسانی هستند که از اسلام دم می‌زنند اما بویی از اسلام نبرده‌اند و با اعمال خود قصد مخدوش کردن چهره اسلام را دارند چرا که تحت تاثیر شیطان هستند و شیطان قسم خورده که بندگان را از مسیر راه راست منحرف نماید.
 
وی در ادامه با اشاره به حضور گسترده و پر شور مردم راهپیمایی روز قدس و حمایت از مردم مظلوم غزه افزود: خداوند در آیه 120 سوره بقره درباره دشمنی‌های اسرائیل نسبت به مسلمانان اشاره نموده است.
 
حجت الاسلام انصاری در پایان تاکید کرد: همه ما باید دشمن را باور داشته باشیم از دشمن غفلت نکنیم، اورا کوچک نشماریم و به دشمنان خوشبین نباشیم همانطور که حضرت علی (ع) می‌فرماید: وقتی که خوابی بدان که دشمن تو بیدار است.
 
گفتنی است در پایان این مراسم ا اساتید و معلمین قرانی و دانش پژوهان برتر کلاس‌های قرآنی ماه مبارک رمضان فرماندهی اطلاعات و شناسایی تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.