سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فریاد شیران: مدیران هم قراردادشان را منتشر کنند/ ارقام منتشر شده واقعی نیست

کارشناس فوتبال کشورمان گفت: فکر نمی‌کنم ارقام انتشار یافته درست باشند و البته اگر صحت داشته باشند کار بسیار پسندیده و مثبتی است.

ناصر فریاد شیران در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: رقم قراردادهای انتشار یافته اگر شفاف بیان شده باشد خیلی خوب است، ما باید طبق قوانین فیفا عمل کنیم. اگر قرار است شفاف‌سازی شود باید برای همه اینگونه باشد.
 
همانطور که رقم قرارداد بازیکنان منتشر شده است، باید ارقام قرارداد مدیر عاملان باشگاه‌ها و کادر فنی آنها و حتی همه اعضای فدراسیون و آقای کفاشیان نیز به درستی شفاف‌سازی شود فقط در این صورت است که عدالت برقرار می‌شود.
 
فریاد شیران در خصوص درستی با نادرستی مبالغ برخی بازیکنان گفت: من در مورد شخص خاصی حرف نمی‌زنم اما معتقدم این ارقام صحت ندارد.


 
همچنین وی در مورد اینکه آیا صرف این ارقام نجومی در فوتبال درست است یا خیر گفت: یکی از اشتباهات فوتبالمان بالا بردن سقف بودجه بود و با چنین کاری طبیعی است که بازیکنان مبالغ بالاتری را درخواست کنند و چون این مبالغ بر اساس چارچوب تعیین شده است به نظر من پولی که بازیکنان می‌گیرند حق آنان است و برایش زحمت می‌کشند، ما دیدیم رحمتی و عنایتی طبق گفته‌هایشان با چه سختی زندگی خود را می‌گذراندند، همه بازیکنان زحمت خود را می‌کشند پس نباید به آنها خرده گرفت.
 
فریاد شیران در مورد اینکه آیا کیفیت بازیکنان با رقم قرار دادشان‌ همخوانی دارد یا خیر گفت: باز‌یکن با عقد قرارداد با باشگاه متهد‌ می‌شود و باید با تلاش خود کیفیت خود را بالا ببرد  و این هم به نفع بازیکن و هم خود باشگاه می‌باشد.
 
فریاد شیران در پایان صحبت خود گفت: نقطه ضعف فوتبال ما این موضوعات که الان همه به آن می‌پردازند نیست بلکه نپرداختن به تیم‌های پایه از مشکلات مهم فوتبال ماست و جوانگرایی هم در صورتی اتفاق می‌افتد که مدارس فوتبال راه اندازی شوند.

انتهای پیام/
برچسب ها: کار ، دشوار ، فوتبال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.