سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

"فرناز رهنما" در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

"هفت سنگ" یادآور نحوه زندگی خوش گذشته است/ از توهین و هجوم برخی خبرگزاری‌ها دلخورم

مجموعه تلویزیونی هفت سنگ نحوه زندگی و تفکر خوش از یاد رفته‌مان را زنده و یادآوری می‌کند.

فرناز رهنما بازیگر مجموعه تلویزیونی هفت سنگ در خصوص بازی در این مجموعه به خبرنگار رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت: نقش الهام را در مجموعه تلویزیونی را ایفا می‌کنم که بسیار حس بشر دوستانه دارد.

مجموعه هفت سنگ نگاهی متفاوت به نحوه زندگی کردن دارد و بسیاری از موضوعاتی که در روش حال زندگیمان فراموش شده را یادآوری می‌کند.

وی ادامه داد: علیرضا بذر افشان بسیار وفادار به متن مجموعه بود و این کار را برایم کمی دشوار کرد اما زمانی که به نوع و تفکر ساختش پی بردم کار برایم بسیار آسان شد. هفت سنگی زندگی کردن چارچوب‌های خاص خود را دارد و هرگز خشم، عصبانیت، دعوا، حسد، نامهربانی در آن راه ندارد،‌ در این مجموعه قهرمان و ضدقهرمان نداریم همه یکدست هستند و در پایان شاهد بسیاری از پیام‌هایی است که فراموش کردیم، از آنها برای نوع زندگیمان استفاده کنیم.

این بازیگر تصریح کرد: این اثر برایم چالش‌های خوبی داشت چون اندازه کمدی مشخص شده بود و نباید پا را فراتر از آن می‌گذاشتیم و اگر این اتفاق می‌افتاد دیگر هفت سنگی نبودیم. در این سریال اگر دروغی و یا اشتباهی رخ می‌داد در مورد آن حرف زده می‌شد و به اشتباهات رخ داده اعتراف می‌کردند و هرگز موضوعی نیمه تمام رها نمی‌شد و به راحتی از آن نمی‌گذشتند اما متأسفانه این نوع زندگی کردن و تفکر کردن در زندگی امروز کمرنگ شده که امیدوارم این مجموعه بتواند این یادآوری را برای مخاطبان خود داشته باشد.

رهنما در خصوص استفاده از برخی از دیالوگ‌هایی که در سریال‌های گذشته به کار رفته اظهار داشت: در این مجموعه از دیالوگ‌های همسران و خانه سبز به کار رفته و در ابتدا هم گفته شد که این مجموعه از برخی از دیالوگهای برای یادآوری مخاطبان استفاده شده است.

وی در مورد اقتباسی بودن این مجموعه بیان کرد: هفت سنگ مجموعه‌ای اقتباسی از یک فیلم خارجی است که متأسفانه در پخش ابتدایی این سریال شاهد بسیاری از واکنش‌های تندی از خبرگزاری‌ها بودیم که به نوع وشیوه کار خورده گرفتند، اما زمانی که کار دیده شد از هجمه این واکنش‌ها کاسته شد. اما به نظرم زمانی که کاری خوب باشد و پیام‌های خوبی برای مخاطبان داشته باشد چه اشکالی دارد از آن اثر اقتباس شود؟

رهنما در ادامه در مورد بازی مجددش با بازیگر ساختمان پزشکان گفت: در ابتدا فکر می‌کردم که نوع بازیمان یادآوری مجموعه ساختمان پزشکان برای مخاطبان رقم خواهد زد اما به دلیل تفاوت کار و نوع طنزمان خوشبختانه این اتفاق نیفتاد و با هدایت بذرافشان نوع بازیمان را در سریال پیدا کردیم.

وی در مورد همبازی شدن و نوع طنز شبنم مقدمی و مهدی سلطانی تصریح کرد: باعث افتخارم بود که در کنار این عزیزان ایفای نقش کنم و مطمئن بودم که با حضورشان سریال جذابتر خواهد شد، نوع طنزشان را در صحنه تئاتر با رها دیده بودم ولی در قاب تلویزیون برای مخاطبان تازگی داشت و من بازی خوبی را با تمام عوامل خوب مجموعه تجربه کردم.

وی خاطر نشان کرد: این مجموعه یادمون انداخت که از واژه دوستت دارم که مدتهاست در زندگی‌هایمان کمرنگ شده استفاده کنیم و همچنین با هم صحبت کردن و مشورت گرفتن‌ها را مجدد برایمان یادآوری کرد.


انتهای پیام/ اس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.