سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عزیزخانی: کمیته والیبال ساحلی را به سازمان تبدیل می‌کنم

طی حکمی از سوی "محمدرضا داورزنی" رئیس فدارسیون والیبال، "عبدالعظیم عزیزخانی" به عنوان مسئول والیبال ساحلی کشور منصوب شد.

عبدالعظیم عزیزخانی، رئیس کمیته والیبال ساحلی کشورمان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: قصد داریم گام‌های موثر و بلندی را در راستای رشد و توسعه والیبال ساحلی ایران در عرصه‌های مختلف برداریم.

وی تصریح کرد: یکی از راه‌های اولیه و اصلی رشد والیبال ساحلی این است که ساحلی را از حالت کمیته خارج کرده و برای آن سازمان تشکیل دهیم.

وی گفت: در صورت تشکیل سازمان والیبال ساحلی باید چارت مدیریتی و تشکیلاتی آن هم به طور مجزا و منفک نسبت به فدراسیون انتخاب و معرفی شوند. ساحلی برای رشد نیاز به استقلال کاری دارد.

مسئول کمیته والیبال ساحلی کشورمان گفت: هنوز در حکم من اعلام شده که ماموریت‌ دارم ظرف مدت یک ماه شرایط را برای تبدیل شدن این کمیته به سازمان را فراهم کنم به همین دلیل در حال تنظیم آئین‌نامه‌ و انجام مراحل اولیه آن هستم.
 
عزیز خانی خاطر نشان کرد: پس از تنظیم موارد اولیه آئین‌نامه سازمان والیبال ساحلی در جلسه هیئت رئیسه فدراسیون آن را مطرح خواهیم کرد تا مورد تصویب نهایی قرار گیرد این اقدام نیاز به بررسی‌های فنی و تخصصی دارد چون سازمان ساحلی باید دارای شرایط قابل قبولی باشد تا مورد تصویب قرار گیرد.
 
وی یادآور شد: طرح اولیه تشکیل سازمان ساحلی اواخر مرداد ماه آماده است و در جلسه هیئت رئیسه فدراسیون مورد بررسی قرار خواهد گرفت.
 
رئیس کمیته ساحلی فدراسیون والیبال در ادامه گفت: در صورت تشکیل سازمان ساحلی، تمام فعالیت‌های این مجموعه همچنان زیر نظر فدراسیون و پس از موافقت رئیس فدراسیون صورت می‌گیرد اما از نظر چارت اداری مستقل خواهد بود به طوری که زیر مجموعه‌های این سازمان را کمیته‌هایی مثل روابط عمومی و بین‌المللی ، کمیته داوران، مربیان و .... تشکیل خواهند داد.

انتهای پیام/
برچسب ها: کمیته ، ساحلی ، سازمان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.