سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حجت‌الاسلام فومنی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

عدم حمایت از مظلومیت مردم غزه نشان از بی‌خاصیتی سران عرب دارد

دبیرکل حزب مردمی اصلاحات گفت: این از بی‌خاصیتی کشورهای عربی است که هیچ عکس‌العملی را نسبت به جنایات اخیر علیه مسلمانان در غزه از خود نشان نمی‌دهند و همپای جنایتکاران و استکبار جهانی در سکوت کامل به سر می‌برند.

"حجت‌الاسلام محمد زارع فومنی" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، درباره جنایات اخیر از سوی رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه اظهار داشت: اقدامات اخیر رژیم منحوس صهیونیستی با نسل‌ کشی و کشتار بی‌رحمانه کودکان، زنان و سالخوردگان کاملا ضد انسانی و برخلاف موازین حقوق بشر است.
 
وی با اعلام محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی از سوی حزب مطبوعش افزود: امیدواریم تمامی اقشار و گروه‌ها و جریانات سیاسی، اجتماعی و فرهنگی با حضور در راهپیمایی روز قدس اقدامات ددمنشانه رژیم اشغالگر قدس را برای بار دیگر محکوم کنند.
 
فومنی تصریح کرد: این از بی‌خاصیتی کشورهای عربی است که هیچ عکس‌العملی را نسبت به جنایات اخیر علیه مسلمانان در غزه از خود نشان نمی‌دهند و همپای جنایتکاران و استکبار جهانی در سکوت کامل به سر می‌برند.
 
وی خاطرنشان کرد: امیدواریم ملت شریف ایران در سال جاری با جمع‌آوری فطریه در روز سعید فطر کمکی را به مردم مظلوم غزه انجام دهند و با اینگونه اقدامات اخلاقی و حضور در راهپیمایی روز قدس برای بار دیگر پشتیبانی خود را نسبت به ملت فلسطین در دنیا به اثبات برسانند.

انتهای‌پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.