سازمان بسیج مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی استان چهارمحال و بختیاری با صدور اطلاعیه ای از مردم ولایتمدار استان برای حضور در راهپیمایی باشکوه روز جهانی قدس دعوت کرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد:

اطلاعیه سازمان بسیج مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی استان چهارمحال و بختیاری به مناسبت روز جهانی قدس، بدین شرح می باشد:

روز جهاني قدس، ميراث ماندگار و تاریخی خمینی کبیر (ره) است که در کسوت رهبری آگاه و پرهیزکار، این روز را برای بیداری امت اسلام تعیین فرمودند؛ در این روز، جسم و روح نژادپرستان ترورپیشه صهیونیست به لرزه درمیاید؛ روز قدس است که رژیم غاصب صهیونیستی اتحاد و انسجام مسلمین را به نظاره می نشیند و از این اتحاد به هول و هراس فرو می افتد.

کشتار بی‌رحمانه کودکان، زنان و مردان غزه توسط رژیم ددمنش صهیونیستی در ماه ضیافت الهی که از یک سو مورد حمایت آمریکا و هم پیمانان غربی‌اش و از سوی دیگر با بی‌تفاوتی تأسف بار کشورهای اسلامی همراه گردید، واقعیت تلخ تاریخ خونبار سرزمین مظلوم فلسطین را به نمایش گذاشته است. روز قدس، روز سعی و صفا و مروه روزه دارانی است که میهمانان ارجمند خدایند و در این میهمانی، به وظیفه انسانی و شرعی خود برای آرمان قدس عزیز نیز جامه عمل می پوشانند وتقارن این روز با ایام لیالی قدر قطعا بر قدر و ارزش این روز افزوده است.

با این همه، موضوع تنها ستم پیشگی این غده سرطانی در اراضی اشغالی نیست .آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی که بعد از سال‌ها سرمایه‌گذاری با کمک همپیمانان منطقه‌ای خود در سوریه به نتیجه‌ای نرسیده‌اند و طعم شکست را چشیده‌اند در یک طراحی شیطانی بحران دیگری را به کشور اسلامی و همسایه سوریه یعنی عراق تحمیل نموده‌اند تا همچنان جهان اسلام در آتش جنگ و خونریزی و درگیری‌های داخلی دست و پا بزند و شمشیرکشی اسلام آمریکایی بر اسلام ناب محمدی (ص) تحقق یابد و این ظرفیت عظیم به جای تقابل با رژیم غاصب صهیونیستی، امنیتی برای این رژیم جعلی ایجاد کند تا با وحشیانه‌ترین شیوه،مسلمانان مظلوم غزه را در ماه مبارک رمضان به خاک و خون بکشد.

متخصصین، مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی استان چهارمحال و بختیاری ضمن بيعت مجدد با آرمان هاي بنيانگذار جمهوري اسلامي حضرت امام خميني(ره) که فرمودند: « قدس متعلق به مسلمین است. » و نیز لبیک به مقام معظم رهبري حضرت آيت‌الله خامنه‌اي (مدظله ) که تاکید فرمودند: « روز قدس از برجسته ترین یادگارهای امام راحل عظیم الشأن است. »، در حمایت از مردم مظلوم و بی دفاع فلسطین و غزه و اعلام انزجار از سلطه طلبی و خونخواری استکبار، در راهپیمایی روز قدس شرکت می کنند تا به جهان و جهانیان بفهمانند که قبله نخست مسلمین هرگز در چنگال پلید جور و ستم باقی نمی ماند و بدون شک کشتار مردم مسلمان غزه و سایر جنگ افروزی ها، سرعت سقوط رژیم پوشالی صهیونیستی را سرعت خواهد داد.

در پایان سازمان بسیج مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی استان چهارمحال و بختیاری با بزرگداشت این روز بزرگ از تک تک آحاد مردم دعوت می کند تا با تجمع و راهپیمایی در این روز بار دیگر سیلی محکمی بر دهان استکبار جهانی و ایادی مزدور ایشان بزنند و با خلق حماسه ای دیگر وحدت و اتحاد یکپارچه مسلمانان را به رخ یاوه گویان و ددمنشان پلیدی چون آمریکا، انگلیس و رژیم غاصب صهیونیستی بکشند و با حضور باشکوه در راهپیمایی روزجهانی قدس مظلومیت مردم مقاوم فلسطین را به منصه ظهور برسانند تا تاریخ رفتار سبوعانه رژیم غاصب صهیونیست را در حافظه خود ثبت نمایند و نفرت دائمی را با خود به همراه داشته باشد.

 بی شک حضور حماسی و گسترده مردم متعهد ایران اسلامی درکنار تمامی مسلمانان جهان باعث خشنودی امام زمان (عج) و موفقیت و پیروزی مقاومت در فلسطین اشغالی و غزه قهرمان خواهد بود./ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.