سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس مجلس فلسطین در نشست تروئیکای اتحادیه بین‌المجالس کشورهای اسلامی:

جنگ به راه انداخته رژیم صهیونیستی یک نسل‌کشی کامل است/مقاومت به زودی پیروز خواهد شد

رئیس مجلس فلسطین گفت:جنگی که رژیم صهیونیستی در نوار غزه به راه انداخته یک نسل‌کشی کامل است.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران؛رئیس مجلس فلسطین در نشست تروئیکای اتحادیه مجالس کشورهای عضو سازمان همکاری‌های اسلامی که در روز سه‌شنبه 31 تیر در محل هتل اوین برگزار شد با ابراز تأسف از جنایتهای فجیع در کشورش اظهار داشت: فرزندان غزه همواره در مقابل این اقدامات فداکاری می‌کنند و تا همین لحظه بیش از 600 نفر شهید شده‌اند و 3400 نفر مجروح شدند و ظرف 2 هفته گذشته بیش از 2000 واحد مسکونی تخریب شده‌اند و ما منتظر بودیم که غزه بعد از 2 تجاوز بازسازی‌اش آغاز شود.
 
رئیس مجلس فلسطین با  بیان اینکه جنگی که رژیم صهیونیستی به راه انداخته یک نسل‌کشی کامل است تصریح کرد: بسیاری زنان و کودکان در این حملات کشته می‌شوند و مردم با دیدن این صحنه‌ها وجدانشان به درد می‌آید و بیمارستان‌های غزه جای پذیرش زخمی‌ها را ندارند.  
وی با اشاره به اینکه رسانه‌های خارجی اذعان دارند که موشک‌های غزه به مناطق رژیم صهیونیستی حمله می‌کنند گفت:تانک‌های رژیم صهیونیستی شهروندان غیرنظامی را قتل عام می‌کنند و نیروهای مقاومت فلسطین در برابر این تهاجمات وحشیانه ایستاده است.  

وی افزود: کشور مصر باید مسیر عبورگاه" رفح "را باز کند تا نیروهای مقاومت فلسطین بتوانند از این منطقه عبور کنند.
 
رئیس مجلس فلسطین تأکید کرد:متأسفانه  رژیم صهیونیستی به تجاوز خود ادامه می‌دهد و آخرین جنایت وحشتناک اين رژيم  قتل عام منطقه الشجاعیه بود که بیش از 1000 زخمی برجای گذاشت و این تداومی در همه زنجیره‌های جنایت رژیم صهیونیستی است. 

رئیس مجلس فلسطین گفت:باید اسرایی که از پارلمان مجلس دستگیر شده‌اند؛ آزاد شوند و دولت اشغالگر باید بر این امر فشار بیاورد تا اسیرانی که مجددا دستگیر شدند آزاد شوند آنها باید محاصره را رفع کنند تا مردم به راحتی عبور کنند.  

وی همچنین تشکیل کنفرانس ژنو را برای حل این بحران مهم دانست و گفت: ملت ما تحت اشغال است و برای جلوگیری از تکرار این جنایت‌ها باید این کنوانسیون تشکیل شود و عرب‌ها منطقه باید از ملت سازش‌پذیر فلسطین حمایت کنند.
 
رئیس مجلس فلسطین خاطرنشان کرد:به مقاومت فلسطین درود می‌فرستم که همواره در برابر این تهاجم‌ها مقاومت کردند و امیدوارم که به زودی نیروی مقاومت پیروز میدان شود.  

انتهای پیام/   

برچسب ها: تهاجمات ، مقاومت ، فلسطین
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.