سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس اورژانس کشور خبر داد

رفع کمبود نیروی انسانی در "اورژانس پیش بیمارستانی" تا 2 ماه آینده

صابری‌نیا گفت: ما در حال بررسیهای کارشناسی با وزیر بهداشت معاون درمان و پشتیبانی هستیم تا مشکل کمبود نیروی انسانی را برطرف کنیم.

امین صابری‌نیا رئیس اورژانس کشور در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران، گفت: به دلیل نیاز مبرم کشور، اورژانس پیش بیمارستانی سالانه توسعه پیدا کرد که مطابق قوانین کشوری جذب نیروی انسانی نداشت و داوطلبان به صورت شرکتی یا اضافه کاری مشغول به کار می‌شدند.

وی افزود: در دولت دهم نیز نیروی تخصصی نباید به صورت شرکتی استخدام می‌شد بلکه این کار به صورت قرارداد مستقیم با دانشگاهها، جذب نیرو صورت می‌گرفت اما دانشگاهها نتوانستند تمام نیروی شرکتی را جذب کنند و این موجب کمبود نیرو در این بخش شد.

وی ادامه داد: دلیل دیگر کمبود نیرو سختی کار اورژانس است که افراد تمایلی به کار کردن در این بخش را ندارند و به همین دلیل ما با ریزش نیرو مواجه شدیم.

صابری خاطر نشان کرد:‌ ما در حال بررسیهای کارشناسی با وزیر بهداشت، معاون درمان و پشتیبانی هستیم تا مشکل کمبود نیروی انسانی را تا 2 ماه آینده برطرف کنیم.



انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
محمد
۲۱:۴۲ ۱۳ مهر ۱۳۹۳
من ببیکارم،،،،،،،، منتظر جذب........خسته شدم
رضا
۰۱:۰۹ ۰۴ آذر ۱۳۹۳
خسته نباشی برادر اشتباه کردیم از تحصیل این رشته مهندسان کشاورزی رو هم جذب کردن ولی از اورژانس خبری نیست خسته شدیم از وعدهای الکی
امید صمدی
۲۲:۵۲ ۲۰ شهريور ۱۳۹۳
خواهشا لطفا این موضوع رو پیگیری کنید این وعده ها تا کی؟؟؟
حسین
۰۰:۳۷ ۱۵ شهريور ۱۳۹۳
دو ماه تمام شد و مشکل کمبود نیرو حل نشد!
امید صمدی
۰۲:۰۱ ۰۴ مرداد ۱۳۹۳
سلام
باتشکر که دنبال همچین موضوعی رفتین...ما خیلی وقته این موضوع رو پیگیری کردیم اما هیچ پاسخی بهمون ندادن...من 2سال بیکارم و هیچ مجوز قراردادی در هیجا داده نمیشد...دیگه داشتم پشیمان میشدم از مدرکی که گرفتم
میلاد
۱۸:۳۰ ۳۱ تير ۱۳۹۳
کمبود نیروی شدید در اورژانس ۱۱۵ بیداد میکنه.
بجا اینکه در کنار خانواده باشیم در حال شیفت اجباری هستیم