ديدار دوباره وزير بهداشت با امدادگران اورژانس 115/بازديداز مرکز ناحيه غرب اورژانس تهران

وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی برای دومین بار در کمتر از دو ماه گذشته به دیدار مسولان و امدادگران اورژانس 115 رفت.

به گزارش گروه علمي،‌ پزشكي باشگاه خبرنگاران به نقل از وبدا، سید حسن هاشمی پنج شنبه شب در این دیدار صمیمانه که تا زمان افطار به طول انجامید ضمن بازدید از مرکز ناحیه غرب اورژانس تهران از زحمات و تلاشهای امدادگرانی که در این پایگاه مشغول ارایه خدمات به هموطنان بودند تشکر و قدردانی کرد.

وزیر بهداشت همچنین طی نشست با مسولان و امدادگران اورژانس 115 با اشاره به سخت بودن کار در اورژانس و ضرورت ارایه خدمات در هر لحظه از زمان به مصدومین و امدادجویان گفت: امدادگران اورژانس با وجود تمام سختی ها و کاستیهای موجود همچنان متعهدانه به مردم ارایه خدمت می کنند.

 هاشمی در ادامه، بر ضرورت تامین و تکمیل نیروهای انسانی و ارتقای تجهیزات اورژانس تاکید کرد و از زحمات تلاشگران اورژانس قدردانی کرد.

بنابراین گزارش در این دیدار دو نفر از همکاران اورژانس گزارشی از نحوه ارایه خدمات درمانی مرکز ناحیه غرب اورژانس تهران که دارای 38 پایگاه اورژانس می باشد، ارایه دادند.

 گفتنی است در این دیدار محمد آقاجانی معاون درمان، امین صابری نیا رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی کشور،  رضا دهقانپور رییس اورژانس تهران، میعادفر معاون فنی اورژانس کشور،  زارع نژاد رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت و جمعی از پرسنل اورژانس و مسولین شهرداری منطقه غرب تهران حضور داشتند و وزیر بهداشت روزه خود را با تکنسن های اورژانس افطار کرد.


انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار