سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گيلان/

سرپرست اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان: فرهنگ اداری گیلان دچار ضعف است

سرپرست اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان گفت: فرهنگ اداری گیلان دچار ضعف است و با این فرهنگ نمی‌توان مشکل اشتغال استان را برطرف کرد.

سرپرست اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان گفت: فرهنگ اداری گیلان دچار ضعف است و با این فرهنگ نمی‌توان مشکل اشتغال استان را برطرف کرد.

به گزارش گروه استان‌ها باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری فارس: فرهنگ اداری گیلان دچار ضعف است
 
عبدالله سلمان‌‌نژاد با انتقاد از تشکیل کارگروه اشتغال در گیلان بدون دعوت از دبیر این جلسه، اظهار کرد: راه ندادن دبیر کارگروه اشتغال بی‌حرمتی است.
 
وی با بیان اینکه سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی دبیر کارگروه اشتغال گیلان است، تصریح کرد: همه جا صحبت از فرهنگ اشتغال استان می‌شود در حالی که خودمان «فرهنگ اداری» نداریم و بعد می‌‌خواهیم‌ فرهنگ اشتغال را به ارباب رجوع آموزش دهیم.
 
سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان به مدت 4.5 ماه از تصدی خود در این سمت اشاره کرد و یادآور شد: در این مدت کارگروه اشتغال گیلان به صورت رسمی تشکیل نشده است.
 
وی، تشکیل کارگروه اشتغال را ضرورت گیلان نامید و تصریح کرد: مصوباتی که بدون حضور دبیر کارگروه در جلسه مذکور تصویب می‌شود نمی‌تواند وجاهت قانونی داشته باشد زیرا دبیر کارگروه مسئول نظارت بر طرح‌ها است و اگر نباشد امکان نظارت نیز وجود ندارد.
 
سلمان‌نژاد، عمده مشکل اشتغال گیلان را حرکات بچه‌گانه دانست و خاطرنشان کرد: تا زمانی که این حرکات و فرهنگ ساخته نشود مشکل اشتغال استان برطرف نمی‌‌شود./ز
برچسب ها: ضعف ، مشکل ، اشتغال ، گیلان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.