معصومه ظهرابی، فعال عرصه تعاون در گفتگو با
خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران
با اشاره به لزوم بازاریابی برای حفظ تعاونیهای تولید گفت: تولیدات
تعاونگران برای معرفی نیازمند بازاریابی بهینه است و احداث این نمایشگاه
اولین دریچه حضور محصولات تعاونگران به بازار مصرف است.
وی ادامه
داد: نمایشگاه برای عرصه تعاون که دارای تولیدات خرد است از اهمیت فراوانی
برخوردار است چرا که برپایی آن ارائه دهنده تفکرات جدید فناوریهای نوین،
شیوههای جدید تولید و کسب درآمد بهینه برای تعاونگران است.
این
فعال عرصه تعاون با بیان این که احداث نمایشگاه برای تعاونگران اقدامات خاص
خود را میخواهد، گفت: برای ایجاد نمایشگاه باید تسهیلات لازم در اختیار
تعاونگران قرار گیرد.
وی اضافه کرد: فضای مناسب و تبلیغات بهینه از جمله اقدامات مورد نیاز احداث یک نمایشگاه در خور تعاونگران است.
ظهرابی
خاطر نشان کرد: تعاون برای ماندگاری نیازمند حمایت است که احداث نمایشگاه و
توجه به تولیدات تعاونگران جزئی از این حمایت محسوب می شود.
انتهای پیام/