سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجلاس لیگ جهانی

تلویزیون ایران نمره مثبت گرفت

اجلاس دپارتمان لیگ جهانی صبح امروز به منظور بررسی چگونگی برگزاری مسابقات لیگ جهانی در سال 2014 با حضور اعضا برگزار شد.

به گزارش  خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران   در این اجلاس که  از ساعت 9 صبح در فلورانس آغاز شد، بر اساس گزارشات و تحقیقات به عمل امده توسط دپارتمان لیگ جهانی پخش مستقیم تلویزیونی ایران سال گذشته به علت نداشتن پخش مستقیم تلویزیونی با کیفیت اچ دی و عدم هماهنگی با ناظر فدراسیون جهانی نمره منفی گرفت.

در سال جاری 2014 پس از  سرمایه گذاری پانزده میلیون دلاری سازمان صدا و سیما و تلاش مسئولین شبکه سوم سیما  و سازماندهی مناسب و ایجاد هماهنگی لازم بین مدیران، تهیه کننده و ناظر فدراسیون جهانی والیبال مسابقات لیگ جهانی والیبال در تهران با کیفیت پخش اچ دی  بر اساس استاندارد های تعریف شده FIVB به صورت مستقیم در سراسر دنیا ارسال و پخش شد .

به همین جهت صدا وسیما نمره مثبت گرفت و فدراسیون جهانی والیبال  از این پیشرفت و استاندارد سازی ایران در این زمینه نیز ابراز رضایت کرد.

این موضوع می تواند به ایران کمک بسزایی در اخذ میزبانی مرحله نهایی لیگ جهانی کند.

 محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال که به عنوان یکی از اعضای اصلی این دپارتمان می بایست در این جلسه شرکت می کرد، یک روز زودتر برای شرکت در این اجلاس راهی فلورانس شد و در این فاصله طی نشست های مختلف با دکتر گراسا؛ رئیس فدراسیون جهانی، الکساندار بوریچیچ؛ نایب رئیس فدراسیون جهانی موفق شد دیدگاه FIVB  را  اصلاح کند و  نظر مسئولین فدراسیون بین المللی را برای تعامل بیشتر برای حل مسئله به وجود آمده در راستای اجرای قوانین جهانی والیبال در برگزاری مسابقات والیبال لیگ جهانی و همچنین همخوانی با قوانین جمهوری اسلامی ایران جلب کند.

بر پایه این گزارش، با رایزنی های انجام شده سرانجام بحث پیرامون وضعیت ایران از دستور اصلی جلسه لیگ جهانی خارج و حضور ایران در دسته اول (گروه دو) لیگ جهانی 2015 مشروط به همکاری دولت ایران و ارائه تعهد در خصوص موضوع مورد بحث شد.

مقرر شد فدراسیون جهانی والیبال کتبا طی نامه ای به ایران ارسال کند و با توجه به درخواست هزاران زن ایرانی از فدراسیون جهانی والیبال برای حضور در سالن مسابقات از دولت و فدراسیون والیبال ایران رسما درخواست حل این موضوع را نماید.



تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ali
۲۲:۴۸ ۲۷ تير ۱۳۹۳
واقعا نمره بیست داره با این سانسور تماشا چیان